fredag 11. mars 2011

Give- away!!!!!!!!!


Denne gangen vil jeg gjøre stasfølgerene mine!!!! :) 
Jeg setter pris på dere alle, og takker for at dere er så nydelige og følger bloggen min!!! 
Nå vil jeg ønske følger nr 100 velkommen!!!! :) Kjempegøy!!! :) 

Så nå blir det give-away, og jeg trekker vinneren blandt følgerene mine!!! :) 

Trekning blir Søndag 13 Mars!!!!!

 Det er KUN følgere som får en sjangs til å vinne denne gangen!! :) 
( Det er selvfølgelig lov å legge seg til som følger altså...)  hi hi...

Den følgeren som vinner, får en kul gave som passer til sin egen stil!!!! :) Jepp jepp jepp!! :) 

Så, følgere: legg igjen en kommentar under dette innlegget, og beskriv kort stilen i hjemmet ditt :) Så kommer gaven MYE raskere om du vinner !!!  :o) 


17 kommentarer:

Mie sa...

Så gøy med følgergiveaway! Jeg er såklart med :) Stilen min er ganske enkel, lys og lett, farger jeg liker er rosa, turkis, muldvarp og beige. Kremmerhuset har mye fint, jeg er ikke så glad i mønster men liker rosemønster. Jammen ikke lett å beskrive stilen sin :O *♥*

Nennes sa...

Må lykken deg følge hver dag som går,
må livet ditt bli som en blomstrende vår.

Mona Christin sa...

Hei.

Klart jeg blir med på giveaway. Denne var spennende og. Litt om min stil: jeg liker pasteller, men ikke for mye blomstermønster. Liker sort, sink og hvitt. Industristilen tiltaler meg mer og mer. Den romantiske stilen har jeg gått litt bort fra. Liker det enkelt.

Lykke til med trekningen.

Ha en fin kveld.

Klem Mona C

Bettum Villa sa...

Gratulerer så mye med følger nr 100!! Jeg har vært med deg lenge nå og nyter hvert innlegg som du kommer med, selv om jeg ikke alltid er så flink med å gi lyd fra meg.
Håper du får en flott helg!

Klem Madelén

PS: Stilen min er ...ehh... hyttete med en touch av indiana jones :P.

Lidyll sa...

Oi, så gøy å finne bloggen din! masse fint her!*smil*

...jeg legger meg til som følger med det samme jeg!...og blir veldid gjerne md i trekning i samme slengen...*blunkesmil*

Ønsker deg en god helg!

Villasol sa...

Gratulerer med 100 følgere! Jeg fikk også i dag min nr 100. Hi,hi..Jeg vil gjerne være med og feire. Men og forklare stilen min er det værre med. Her er det fugl og fisk. Hi,hi... Men jeg liker jo det romantiske! Tror du heller må ta deg en tur innom bloggen min og se selv jeg hvis jeg blir den heldige vinner :)
Ha en fin helg!
Klem Ingunn

Kari-Anne sa...

Hei:) gratulerer med 100 følgere:) artig når det øker:)
Dersom jeg blir den heldige kan jeg jo fortelle om stilen min. Romantisk touch av landstil tror jeg. Som andre skriver, ikke så lett å si.
Veldig spennende blogg du har! Nydelig:)
Ha en super helg!
Kari-Anne

Anonym sa...

Gratulerer med 100 følgere! Jeg blir gjerne med på give-away :) Hjemme hos oss er det en litt klassisk, New-England stil, mørkt tre, hvitmalt tre, stormlykter, lysekroner (som kanskje må vike når stuetaket skal tas til sommeren?!)
Riktig god helg!
SiriH

tinemor sa...

SÅ gøy da
Har fulgt den en stund allerede jeg
;-)
Stilen her hjemme er lys, med innspill av både landstil og engelsk klassisk.
Klem, klem

Iris Jeanette sa...

Gratulere med 100 følgere!
Den øker nok fort i fremtiden også, for bloggen din er veldig fin og inspirerende:-)
Jeg har ingen bestemt stil hjemme, men farger jeg er gladi er isblå, lilla og gul:-)
Ha en super helg!

Har en drøm... sa...

GØY!
Stilen min ja, hmm... den er ikke så enkel egentlig, hihi! Jeg har en stil i hodet og en stil i huset;))

Stilen jeg samler på er deilige dufter, zink, prikker og vakre, duse farger...

Ha en finfin helg, og grattis med mange følgere;)

Klem Line

Sannes verden sa...

Hei.
Gratulerer med 100 følgere!
Alltid morro med give aways, så jeg er med!
Ha en fin fin lørdag :)
Klem

Heims lille verdenshjørne sa...

Heihei:D Visste ikke at jeg ikke var følger, men nå er jeg det:D Jeg har fått en kjærlighet for ting i zink og trefarger, men jeg er egentlig åpen for det meste, bare helst ikke for moderne:P hehe

Fra huset i svingen sa...

Må jo slenge meg med når jeg allerede følger deg ;-)
Stilen hjemme er en blanding av nytt og gammelt. Her er det fler oppussede gamle loppis-møbler, og i farger går det stort sett i sort, hvitt og beige...

Klem Karianne

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så gøy med følger give away!
Hiver meg på meg godt mot... er jo lov å håpe man skal være heldig.
Å beskrive stilen... ja si det. Har egentlig min egen stil.. men har vel elementer av flere ting. Er glad i hvit og sølv om dagen. Kanskje tipset er om jeg vinner og titte innom bloggen for tips.
Ha en super helg!
klem

solveig sa...

hei, gratulere med så mange følgere :) blir gjerne med jeg, har vært følger lenge jeg;D stilen..jaa-prikker, turkis, gammeldags, landlig, blomstrete..koselig ,) lykke til!! klem<3

Lises drømmer sa...

så spennende:) Jeg er herved lagt til som følger, men ikke bare for give away. synes dette var en veldig koselig blogg. klem