tirsdag 8. februar 2011

Detaljer...

Litt inspirasjon på en Tirsdag...






6 kommentarer:

Lotta sa...

Me like;) hvordan står det til? klemmer til Deg

Lotta sa...

Hey.. Fikk du kom. Jeg net la inn? Uansett hvordan staar det til? Klem til deg Ps. Fine bilder;)

Miss Mette sa...

Flotte inspirasjonsbilder! - kunne veldig godt tenke meg en slik liten badeplass ;) ...og flott gulv på det første bildet da! wow...

Ønsker deg en fin fin dag videre.
Klem fra Mette

ANETTESHUS.COM sa...

LEKKERT!

Takk for koselig hilsen:) Ha en fortsatt fin helg!!

KLEM KLEM
Anette:)

HeleneLeve sa...

Jeg får heller prøve meg på noen fiine sommerblomster istedet tror jeg! Så får hvitløken holde seg i butikken og i maten min ;o)

Ha en deilig søndag videre!

Klem Helene

Anonym sa...

Det er AKKURAT slikt gulv som på første bildet jeg vil ha! Nå begynner jeg å glede meg til å gjøre noe hjemme... Si ifra hvis vi skal ta med stuebordet ditt til snekkerbua da ;) Hilsen Kath