fredag 21. januar 2011

Vagabond Vintage...


Nå er det en stund siden jeg har blogget altså!! :) Var ikke helt god da jeg blogget sist, og så har jeg vært 3 dager i Stavanger på jobb :) Men nå er jeg tilbake!! Og da vil jeg vise dere denne herlige lampen fra Vagabond Vintage!! Den er ganske spesiell, men jeg hadde lett hengt denne som 'centerpiece' i stua mi!!!


Nå når jeg har svitsjet fra landstil til industrielt retro, så tror jeg denne hadde vært perfekt!! 

Men jeg tør ikke helt å bytte ut den hvite lysekrona min enda...For jeg la inn ganske tunge skyts da jeg fikk min kjære med å kjøpe den :) hi hi :) Den er ikke akkurat macho! Og jeg tør ikke helt å si at jeg allerede kunne tenke meg å bytte den ut! ha ha ( håper ikke han leser akkurat dette....fnis) .... 

Ha en herlig Fredagskveld!!! Nå er det helg!!!!! Jippi!! 



2 kommentarer:

Alfasinteriør sa...

Lampen ser råtøff ut.
Ha en riktig god helg.
Klem Alfa

Mie sa...

wow den lampen var utrolig spesiell! kjempeartig med ting som skiller seg litt ut. og for de som har designet den, jammen godt gjort å lage noe som er så rått og så feminint og vakkert på samme tid *♥*