lørdag 8. januar 2011

Sofajakten har begynt!


Er det flere der ute som begynner å lengte etter våren? DET gjør jeg! :) Og jeg har også tenkt å legge fra meg resten av min shabby chiq stil. Det er noe som 'går', og jeg er blitt 'smittet' ;o) 
Jeg har blitt smittet av 'ny-og-renere-stil-i-hjemmet-syndromet' ;o) Og jeg og min kjære har vært på sofajakt de siste dagene :) Jippi!! Nå skal den 'tidligere-lyse-og-fine-sofaen-nå-mer-skitten-og-mørkere-sofaen' vår ut av huset!!! Jepp jepp :)  og inn med noe nytt! Noe 'renere', og gråere :) Hi hi :) Vi fant sofa på Living i dag. Det var også en på Bohus som var fin, men det ble den fra Living. eller skulle  jeg heller sagt 'de' fra Living, for det er en 3-seter og en 2,5-seter faktisk. Dessverre så er det 12 ukers leveringsfrist..... :( Jeg skulle gjerne heller hatt den nå!! :) 

Ja ja... Og av mangel på bilder av vår nye sofa, vil jeg vise dere noen utrolig stilige sofaer. Stilige, men kanskje ikke noe for meg:vanlig jente i gata :) 





Designer: Haldane Martin, Millipede Sofa
Designer site: designboom

Disse, og mange flere kuuule sofaer kan dere ser HER!

Ha en fin helg alle sammen!! :) 


1 kommentar:

Helena sa...

Gratulerer med ny sofa :)
Håper du blir overrasket og sofaen er på døra før du aner det.
god helg

Helena :)