tirsdag 11. januar 2011

Kartell, blomster og Sørlandssendinga...


Jeg er så heldig å ha en nydelig mann som kommer hjem med blomster bare sånn uten noen spesiell grunn!!!! Heldige meg!! Men dette er ikke en av de gangene....fnis :) 

Disse har jeg kjøpt til meg selv. Jepp... Because I deserve it!! Det er en av de tingene jeg liker å unne meg av og til. Og blomster får meg til å tenke vår, og varme... Noe jeg lengter etter!! 


Og bak står min herlige Kartell-lampe.....på en stygg puff fra Ikea! Æsj!!! Jeg som har vært på jakt etter et lite rundbord som denne fine lampa kan stå på.... Men nei! Ikke funnet det perfekte enda. Så da står den der da....på puffen... Hmmm... jeg må visst tråle et par bruktbutikker igjen for å se om det har kommet noe nytt. 


Så over til Sørlandssendinga!! Back to studio!  Ha ha :) Da jeg logget meg på bloggen min i dag, hadde jeg fått en overraskende kommentar på restaurant-innlegget mitt. Det var fra en anonym, som sa at bloggen min var omtalt på Sørlandssendinga på radio i dag morges.....(?)  Jeg ble jo litt paff! Hvis det er tilfelle, så er jo det litt spennede egentlig? Er det ikke det? Nå vet jeg jo ikke hva som er sagt...så for alt jeg vet var det ikke noe positivt. Men jeg tviler på at noen gidder å kaste bort tiden sin med å snakke negativt om bloggen min på radio for å si det sånn! Så mest sannsynlig var det ang restaurant-favoritten min :) Noe positivt :) 

Ouææææh! Jeg som bare har en liten og ubetydelig (og anonym) blogg!!!!  :o) 
Hmmm..... Jeg velger å synes det er positivt og spennede! Jepp jepp jepp! :) 


Og til alle dere faste lesere: Takk for at dere finnes!!!! Dere lyser opp dagen min!! 

Klemmer!!


4 kommentarer:

Lotta sa...

Åh så kult!!!WOW!! Må jeg høre mer om;)

Alt bra her vet du. Deilig å komme hjem:) Ikke brun nei. Ikke så sterk sol se;) Hvordan er det med deg? Må vi treffes snart igjen:) Hva med om et par tre uker og før jeg skal i praksis? Klemmer

Cosmos sa...

Så moro da
Fædrelandsvennen fant også min blogg plutselig er jo litt artig at vi små bloggere blir funnet
Ha en herlig dag videre

Har en drøm... sa...

Så kuli med radioomtale a gitt, hihi - kjendis snart du nå;))
Og nydelige roser ♥ Jeg og elsker snittblomster, men må ALLTID kjøpe de selv;(

Ha en fin dag!

Klem line

Helena sa...

Fine bilder :)
Ønsker deg en fin kveld.

Helena :)