søndag 30. januar 2011

Interiørmessen, vår 2011


Selv om det ikke er lov å knipse bilder inne på messa, snek jeg meg til noen bilder med tlf :)


Her er noen lekre saker fra PB Home :) 


Og fra HG Collection :)


Vi hadde det morsomt med å titte rundt, men jeg hadde hatt det enda mer morsom om hadde kjunnet kjøpt noe!!! Frustrerende å ikke kunne shoppe når man ser så mye fint :) 

Men jeg syns allikevel at det manglet mer fra den industrielle og retro stilen. Etter at stilen har endret seg litt fra all den franske landstilen og chabby chic, trodde jeg det ville være mer av det indutsrielle... hmm.... 

Men da har vi kanskje mer å se frem til :)

Ha en fin Søndags-kveld!!


2 kommentarer:

nr14 sa...

Skjønner godt at du lot deg friste til å knipse;)

Hasigamas mamma sa...

som å sende en unge inn i verdens største godtebutikk... :)
Ikke så lett å vite at ray står for Bernice Alexandra ;) Logisk er det ikke, men utrolig dyktige designere var både Ray og Charles!
ha ei super uke!
Klem
Lise
PS! Jeg har heller ikke smakt på teen ;)