søndag 23. januar 2011

Gårsdagens antrekk..


I går var jeg ute med jentene, og feiret en av mine venninners bursdag :) 
Og da var jeg ett hakk mer 'trendy' enn jeg pleier :) hi hi.. En av vårens og i hvert fall sommerens, key-items er catsuit! Og jeg er ikke en person som 'pleier' å gå i catsuit...fnis :) 


Jeg har riktignok 'kamuflert' den litt med min nye genser fra Second Female, men det er faktisk meg i en catsuit! hi hi  


Beklager de litt 'blå' bildene.... jeg får hvist ikke stilt inn kameraet inn riktig... Har prøvd meg på litt sånn blenderåpnings-triks osv ( er det det det heter?) ...og etterpå ble bildene litt blå-ish... Hm.. får prøve å stille litt på noe greier :) 

Ha en god Søndags kveld jenter! 



1 kommentar:

Har en drøm... sa...

Flott jente a gitt!
Gøy og stæsje seg opp innimellom;)
Kjempefin den jakken...

Klem Line