onsdag 12. januar 2011

Den er hvit som sneen....



Se min kjole, den er hvit som sneen. Alt hva jeg eier, det er hvitt som den!! Det er fordi jeg elsker alt det hvite, og fordi en snemann er  min venn :) 

Da jeg var liten hadde jeg en favorittkjole.... Og uansett om jeg ble større tvang jeg meg selv inn i den i lang tid!! Det var en tårevåt dag, da jeg innså at jeg ikke kunne bruke den lenger...


Og ikke kunne jeg gi den bort heller.... så da ble den i skapet....i mange år! Og da jeg flyttet ut hjemmefra, fikk jeg mamma til å sverge på at hun skulle ta vare på den :) 


Og nå henger den på veggen på rommet vårt :) Er jeg rar da? hi hi :) Jeg tenker liksom sånn.....at kanskje jeg en dag får ei lita jente som kan bruke den :) 

Er det bare meg som har tatt vare på min barndoms-kjole? Eller er det flere der ute som har tatt vare på noe av affeksjonsverdi? :) 

Jeg tror nemlig at det er litt rart..... :) Og det betyr at jeg er litt rar :) Men jeg har et lite håp om at jeg ikke er den eneste. Det hadde i så fall hjulpet litt :) så var jeg ikke rar alene.... 

Ha en god kveld jenter!!! ( og gutter?)  :) 


4 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så skjønn den var ♥ Og så gøy at du og mamma'n din har tatt vare på den...
Husker jeg hadde en rosa bluse og et rosa skjørt i samme stil som kjolen din, med slike hull i;))

Har desverre ikke blitt tatt vare på noen av mine ting fra jeg var liten... Hadde jo vært så kos ♥

Jeg syns ikke du er rar, bare veldig, veldig søt, hihi

Klem Line

Siljes Hobbyrom sa...

For en herlig kjole!!

Og så gøy at din mor har tatt vare på den! Ikke rar en plass spør du meg ;))

Klem Silje

Alfasinteriør sa...

Jeg er nok like rar som deg:0). Min kjole har fått plass på rommet til vår lille datter. Henger og pynter opp.
Slike skatter må vi ta vare på:0)
Ha en super dag.
Klem Alfa

solveig sa...

så nydelig da ;) nei, det var godt å høre. mamma'n min har tatt vare på klær etter meg, og jeg har tatt vare på mimreplagg etter hvert eneste barn som jeg og min mann har fått. syns det er noe spessielt å hærlig å se de igjen etter noen år, og ihvertfall å se sine egne plagg på sine barn.. koselig <3 klem