onsdag 1. desember 2010

Julen sniker seg inn i hjemmet



Jeg har ingen peis.....så julestrømpen min havnet på do-døra!   ha ha ha  :) 
Huff! 

Julen sniker seg liksom inn i heimen sakte men sikkert :) Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på ifjor, men jeg finner liksom litt julepynt både her og der..... Tror ikke jeg var så flink til å pakke ned julepynten i fjor ... hi hi :) 

Nå blir det sofa og tomatsuppe på meg..... Jeg har desverre blitt syk, og er så tett i huet at jeg konstant har tårer i venstre øye, og ett tett venstre-nesebor....... huff.... :) :) 

Ha en fin kveld alle sammen!! Nå må jeg konsentrere meg om å bli frisk :) 


6 kommentarer:

Jatte sa...

Masse god bedring!

Klem Jatte♥

Kathrine´s sa...

Da er vi to, bare det er det høyre øyet og det høyre nesebor her.. :P
KJeme gøy når man er alene med to små.. fyttikatta

Heims lille verdenshjørne sa...

Hehe, så herlig, passet jo godt med den på døra;)

God bedring til deg:)

Piulfen sa...

Så søt julesokk ogdet bath skiltet var kjempe fint.Har du laget det?

Mie sa...

God bedring til deg ♥ Kjempesøt julestrømpe, er jo ikke så nøye hvor den henger bare den er fremme :D

Lotta sa...

Å huff!Håper du blir fort frisk!!!
Kjenner jeg brygger på noe også. Og det har jeg IKKE tid til i disse lesedager!

Ja vi reiser 17 og er hjemme 10 januar:) Gleder meg ihjæl:)

Ja da sees vi på nyåret da vet du:)
Da har jeg iiiiiiiiiiiiiiingen planer...bortsett fra praksis i uke 7-9(3 uker)

Ha en fin kveld og ta vare på deg selv:)
Ps. Noe som reddet halsen min sist jeg ble syk var Chai latte med honning:) Tuddeluuuu:)
KLEMMER