tirsdag 28. desember 2010

Julebordet...




Slik så julebordet ut hjemme hos mor :) 


Og det var ikke få gaver heller!! :) 

Jeg har fått mange fine ting. Selv om jeg og min kjære hadde avtalt at vi skulle spleise på ny sofa til hverandre til jul, fikk jeg gaver av familien og et par venninner :) 

Av mamma fikk jeg den store sølja som hører til Vest Agder bunaden :) Den er nydelig, og det var det siste jeg manglet av bunads sølv. 

Men jeg ble veldig glad når jeg pakket opp denne nydelige koppen...


Den fikk jeg av en av mine beste venninner, og jeg ble såååå glad!!! :) 

Jeg får prøve å ta noen flere fine bilder når jeg får litt lys ute! Nå er det mørkt ute desverre... :) 

Dere får se flere gaver etter hvert :)

Kose dere folkens!! 

2 kommentarer:

Miss Mette sa...

♥ Koselig jul hos deg… og så mange pakker da! – håper du fikk masse fint :) likte veldig godt kaffekoppen ♥ Titter innom også for å ønske deg et godt nytt år sånn i tilfelle jeg ikke får tid til å legge igjen en kommentar før vi bikker over til 2011 :) Gleder meg til å følge deg videre i året som kommer… Kos deg masse resten av året, stor klem fra Mette

Piulfen sa...

Koselig julebord og hørtes ut som du har hatt en koselig jul. Ønsker deg en god romjul :)