torsdag 23. desember 2010

Har unnet meg...


God jul alle mine kjære lesere :) 
Nå er det lenge siden jeg har tittet innom!! Man kan trygt si at jeg har sprunget som en pingpongball frem og tilbake for å rekke alt som skulle rekkes før jul!! Men nå har vi kommet frem til mine foreldre i Kr.sand, og her blir vi til romjula :)

Selv om jeg ikke har fått laget noen innlegg på en stund, så betyr ikke det at jeg ikke har tenkt på dere :) Jeg har hatt noen ledige stunder til å titte innom bloggene deres, og drømme meg litt bort fra julemas og jag :)

Men: så kommer spørsmålet..... Er det lov å unne seg selv litt ekstra før jul? 

Man burde jo helst spare de pengene man har, til julegaver til familie og venner. Men når man tråler butikkene etter gaver, så kan man jo ikke unngå å finne noe fint man har lyst på selv!!!!! ha ha :) 

Og jeg! Jeg har unnet meg 'a little something something'   :) 


Kjenner dere Bjørg Design?  
Det er en norsk designer som designer nydelige smykker og øredobber. 

Denne krabbekloen har jeg siklet på hver gang jeg har vært på Nr.10 i Mandal!! Og da jeg kom dit nå i begynnelsen av Desember, da var jeg på vei til å bli syk. Og dermed var terskelen for å unne seg selv noe fint destod lavere!! hi hi :) Så da sa jeg klart og tydelig: Æ tar an!!!  Og så gikk jeg ut av butikken som den stolte eier av krabbeklosmykket!! Jepp jepp jepp :) Hælleluja!! :) 


På den lille platen på smykket står det 'under the paving stones, the beach'.  Det er bare nydelig!! 

Hun lager også de berømte hjertesmykkene. De som ikke ser ut som et vanlig hjerte, men som faktisk ser ut som et ekte menneske-hjerte. De er såå stilige!! Men siden jeg er en Sørlending, bare ropte dette smykket på meg!!! hi hi :) 


Og nå når jeg endelig har juleferie, skal jeg få oppdatert dere på julen min! Jeg har savnet dere ;) 

Ønsker om en herlig lille julaften, og en strålende julaften i morra!! Varme juletanker til dere alle sammen!! 

Takk for at dere finns!! 


8 kommentarer:

Åpent hus sa...

hei kjære deg
og takk for koselig julehilsen inne hos meg. veldig glad for at du liker deg inne hos meg! Setter veldig pris på tilbakemeldingen. det gir ny inspirasjon! :)

godt du er i mål og kan glede deg og slappe av i den deilige juleroen.
her er det levende lys, ferdigpynta tre og småunger foran barnetv :)

Håper du får ei koselig jul
klemmer fra Åpent hus

Hannepålandet sa...

ja, en må jo unne seg litt;)
Tøft smykke:)
HA en riktig god jul og kos deg masse imorgen:)

Cosmos sa...

Innom for å ønske deg ei GOD JUL
Nyt dagene i Kr.Sand

Som mine dager er sa...

Har man råd skal man unne seg noe fint til seg selv også. Selv om det er like før jul ;-)

En riktig god jul til deg og dine ;-)

Klem fra Marit

Har en drøm... sa...

Stiiilig!
Og jepp, det er helt klart lov og unne seg selv en liten julegave og, jeg har kjøpt meg litt jeg og ♥

Ønsker deg og dine en herlig jul, kos dere masse og nyyyt dagene;)

Klem Line

Hasigamas mamma sa...

Ho ho, kult smykke! sånne har jeg spist en del av... ja, de ekte da ;) Klart en kan unne seg noe fint! Kos deg med kloa :)
Ha ei flott jul!
Klem
Lise

Lotta sa...

Hei vennen:)
Innom med en juleklem til DEG!!!! :) <3


Kose deg masse i jula:) Gleder meg til å se deg igjen snart:)

Smykket var griselekkert!Så stilig:)

Kose deg ja.....
Klemmer

Janne sa...

Kjempestilig!!!
Spesiellt når en er fra der med tean i tanga:))
Ønsker deg en riktig God Jul!
Klem fra Janne