mandag 6. desember 2010

Grønt..



Jeg har desverre ikke grønne fingre.....  :(   Jeg tror ikke jeg har fått til en èneste plante noen gang!! Ikke engang en kaktus!!! Ha ha :) Men jeg syns det er så koselig å ha litt grønt allikevel, så jeg prøver :) 

Denne kjøpte jeg på Plantasjen for noen dager siden :) Syns den var så fin. Er egentlig ikke sikker på hvilken blomst det er, men den er hvit! Hi hi :) Og det var julestjerna jeg kjøpte også :) 

Heldigvis er jeg litt bedre igjen, så i morra blir det en tur til Ålesund :) 

Kose dere en Mandags kveld da!!!!!


4 kommentarer:

Mie sa...

Fikk ikke helt med meg blomsten jeg, for jeg falt pladask for den knallfine blomsterpotta :D Her i huset finnes det ikke en eneste potteplante...eller jo, en venninne som ikke kjenner meg så godt gav meg en orkide til bursdagen, jaja, får se hvor lenge den overlever...hihi. *♥*

Anonym sa...

Du har kjøpt en "Duftranke". Hvis du synes det er vanskelig å få til blomster, kan jeg anbefale å prøve en orkide. De blomstrer lenge og er lette å få til og kan gjerne tørke godt mellom hver vanning. Et lite eggeglass i uka er nok. Lykke til!
SiriH

Har en drøm... sa...

Så koselig den var:)
Det er ikke en slik duftranke da?
Jeg har IKKE grønne fingre heller, og har heller aldri fått en plante til og overleve lenger enn ca 1 mnd!
Men jeg prøver stadig jeg og:) Er jo så koselig ♥

Klem line

Anonym sa...

Denne var fin! Og likte juletreet ditt! Nå har jeg endelig fått til å kommentere, går bare ikke på jobben... Kath