fredag 31. desember 2010

Dagen før dagen..


Jeg vet at det faktisk er 'dagen' i dag altså! :) ha ha... Men i går hadde vi middagsgjester her hos oss :) Det var veldig koselig. Min samboers kollega og beste venn kom på besøk, sammen med sin kjære. Hun er så koselig altså! Det er disse to vi er på båtferie sammen med en hel mnd hver sommer! Og i går mimret vi om fjorårets ferie, og la stooore planer for neste sommer :) hi hi


Serviset fikk vi til jul av Liljemannens mor :) Og vi bruker det hver gang vi har besøk. 


Et enkelt men fint bord. Egentlig ønsker jeg meg en stor hvit duk, så jeg kan skjule det 'røde' bordet litt :) Hi hi..



Men i løpet av kvelden i går, kom jeg på en glimrende idè!!!! Og jeg gleder meg til å vise dere.... men jeg er ikke helt ferdig....  Et lite hint: jeg har snakket om denne idèen før, og det er ett av mine myke prosjekter som involverer et møbel....... Nysgjerrig? Jeg gleder meg til jeg blir ferdig, så jeg kan vise dere :)

Så vil jeg bare ønske dere alle sammen GODT NYTT ÅR!!!!! Dere er sikkert alle sammen altfor opptatt til å blogge på selveste nyttårsaften, med middagslaging og borddekking :) Men jeg håper dere nyter disse fridagene til det fulle! Og gleder meg til å følge med dere videre i et nytt år :) 

Jeg vil også takke for alle de som kommer på besøk på her hos meg, og for alle de utrolig koselige kommentarene dere legger igjen her. Tusen takk!!



1 kommentar:

Piulfen sa...

Nydelig dekket bord og så øner jeg deg et godt nyttår.