søndag 28. november 2010

Ventetiden er begynt...


Tenn lys!
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne, der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes. Et lys er tent for det.


Da er kassen med julepynt hentet fra boden, og pyntingen er i gang! :) 
Noen syns kanskje det er tidlig å begynne pyntingen nå, men jeg tror ikke de er blandt interiørbloggerne :) ha ha :) Vi er allerede igang med julepynt, og sikkert julebakst også? :) 


Desverre så er det ikke så lett å ta fine bilder, for det er så mørkt ute. Men dette er juletreet mitt!! :)  Jeg tenker nok at det ikke er så mange som har pyntet juletreet enda? Men jeg reiser så mye, at jeg er neste ikke hjemme før jul, og når julaften kommer så drar vi til Kr.sand, og er ikke hjemme på flere dager.... Så noe tre er ikke vits... Det bare visner allikavel :) Men jeg har pyntet kvisten min i stedet jeg ;o) 


Og det første lyset er tent......


Klem til alle dere!!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hei snuppa:)Så stilig juletre!!!
Og veldig fin adventsstake!

Hvordan står det til? Får du kommet til julepyntet Drøbak før jul eller???? Jeg kan til helga! Uten barn! Åpent på søndager au... Lokke lokke... Hihi(eller når jeg tenker meg om er det jo det overalt før jul..hehe)

Stor klem til DEGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!Moooooooos:)

Har en drøm... sa...

Herlig tre og herlig adventsstake ♥
Ja, tenk nå er nedtellingen igang, og denne tiden fra nå og mot jul er bare herlig ♥
Nyt kvelden!

Klem Line

Mie sa...

Så fin juletrevariant, blir ikke noe stort tre her i gården heller, men hva det blir isteden vet jeg ikke enda. *♥*

Anonym sa...

Elsker juletreet ditt! Hvor fikk du tak i denne grenen? Vil ha en slik i stua, hengende over peisen eller noe slikt.. Kath