tirsdag 2. november 2010

Utfordring tatt!!!

Det er ikke ofte jeg tar utfordringer her på bloggen, for noen av de er litt påtvunget. Men denne forteller dere litt om meg, så dere blir litt mere kjent med meg, og DET syns jeg er hyggelig!!


1. Hva er ditt favoritt ord?
Hmm....  Det må være: Freesh  ( som i Fresh på engelsk, med trykk på e'en). Det ordet kan man bruke om ALT! Som ' oooh, det var freesht!! Eller ' i dag var du freesh!'. Osv :)

2. Hvilket ord liker du ikke?
.......Det er vanskeligere.......men tror det må være Turbulens..... Det værste jeg vet er når kapteinen på flyet kommer på høytalerne for å si 'This is the captain speeking.....bla bla bla....turbulens' bla bla ....... 
Liljehvit: 'Hva!!? Turbulens!!! Å nei'!!!!

3. Hva liker du?
Kjæresten min, jobben min, vennene mine, mat, hvite gulv, lyset ute, risgrøt med altfor mye ( ikke i mine øyne) kanel, Freia sjokolade med daim-biter........ og masse masse mer!!


4. Hva liker du ikke?
Hevngjerrighet, krig, mugg, tær, å fly, oliven, blåmuggost, ......og mye mye mer....desverre :) hi hi

5. Hva er ditt favoritt banneord?
Der må jeg føye meg i rekken, og si 'helvete'. Ikke at det er et favorittord i noen forstand, men det er det ordet jeg bruker mest i hvert fall.......og er jeg skikkelig sint, kommer det en del stygge gloser i en pen rekke etter helvete også :)

6. Hvilken lyd liker du?
Lyden av havet, lyden av regn på taket, lyden av peis, lyden av pusten til min kjære, lyden av stall....

7. Hvilken lyd hater du?
Her er jeg enig med frk Twil: lyden av noen som spyr..... fytti katta!!! Æsj!!!!! Blir dårlig bare av å tenke på det!!

8. Hvilken jobb, annen enn den du har, ville du hatt?
Det lurer jeg veldig på om dagen faktisk..... jeg reiser veldig mye i min jobb, og det kan jeg ikke gjøre for alltid......i hvert fall hvis jeg vil ha en familie en dag..... Men åpner mest sannsynlig en butikk, eller to, eller tre :) Ikke enda altså, men en dag...


9. Hvilken jobb vil du IKKE ha?
Jobb i en sånn veibom-kube, plastisk kirurg, flyvertinne, fly-kaptein også for den saks skyld, fiske-sløyer på fabrikk.... osv osv

10. Hvis himmelen eksisterer, hva ville du at Gud skulle sagt når du kom?
'Nå kom du akkurat i tide til himmel-loppemarked-sesongen!!' :)  ( og helst 'Velkommen' også da ;) ha ha :)


Nå skal jeg prøve å kose meg på hotell her i Ålesund. Kanskje jeg skal snike meg under dyna, og se en film. Men først må jeg få i meg noe mat :)

Klemmer til dere mine kjære!!!

3 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Hi hi, artig lesning!
Kos deg i hjembyen min!!!
klem
Lise

BlissfulSuburbia sa...

Hei igjen! Det var en kjempefin utfordring! Og heeelt enig med deg om det der med flying og turbulens; grøsser langt nedover ryggen ! Hater å fly :0P

Nå er det tv-kveld her; Sinnasnekkern (genialt program!) og Greys seff ;)

Ha en god kveld!


-Gunn

Mie sa...

Hahaha likte den kommentaren om himmelen ;) Klart det må være verdens beste loppis. Eller rettere sagt himmelens beste da ;)