lørdag 13. november 2010

Takk for dere!


I kveld koser jeg meg på sofaen med svenske-godis!! Selv om jeg egentlig er på lav-karbo, så er det lov å kose seg litt en gang i blant! Hvis ikke klarer man ikke å holde ut! :)  Så i kveld er det både popcorn og sjokolade og hjemmelagd pizza!! 


Det ble desverre ingen julegave-shopping.... Jeg fant ikke noe jeg ville gi bort engang!! Hm... Er jeg blitt vanskelig? ha ha :) 


Og så vil jeg bare takke alle dere herlige lesere, som gir tips og koselige, oppmuntrende ord!! Vet dere hvor mye jeg setter pris på det!!?? Tusen tusen takk mine kjære!!! 

Håper dere får en deilig Lørdags kveld jenter!!!! ( og gutter?) hi hi hi :) 







4 kommentarer:

Mie sa...

For et artig bilde med den elgen! Han ser ut som han har fryktelig lyst på litt popcorn :D *♥*

Har en drøm... sa...

Hørtes lurt ut og kose seg skikkelig innimellom, man MÅ det:))
Noen dager er bare slik at man ikke finner noe i butikkene, særlig når man faktisk er ute FOR og kjøpe noe, hihi, kjenner til den!

Ha en herlig kveld og en flott Søndag!

Klem Line

Jatte sa...

Lov å kose seg litt innimellom ;) Jeg spiste smågodt å sjokolade forrie helg - men kjenner at det er litt hardt å starte opp igjen med lavkarbo dagen etter, man blir så fysen :P

MEN, nå er det ikke noen utskeielser før julaften igjen på meg da :O) Er jo ikke sååå lenge til det!

Ha en fin Søndag,
Klem Jatte

Hannepålandet sa...

Kan kose deg med god samvittighet:)
Prøver å følge lavkarbo j også, og det er utrolig mye godt en kan spise:)

Ha en fiiiin søndag