søndag 7. november 2010

Puff puff?



Det nye tilskuddet i familien!! :) Jeg har siklet lenge på denne nydelige puffen! Egentlig tenkte jeg i grå farge.....men da jeg så den lilla....Jepp!!!! Den er egentlig litt crazy.....for meg...... Men allikevel så digger jeg den!! 

Jeg fant den på Kamelon da jeg var der sist... Da jentene flyttet butikken sin, tilbød jeg meg å hjelp de, og det takket de ja til :)  Og som takk for hjelpen, så fikk jeg den!!!!! Helt utrolig!!! :) Jeg ble sååå glad!!! :) 


Nydelig farge!!! Og vi trenger litt farge her i leiligheten..... Skulle bare hatt sånne fine lysegrå gulv!! ha ha :) 


Vi går med planer om å kanskje bytte ut sofaen vår.... i en grå en :) Og da ser jeg for meg at denne puffen blir perfekt!!! 

Nå blir det sofakos og snart Åndenes Makt :) Det ser vi hver Søndag... scary .. haha :) 

Klemmer!!

10 kommentarer:

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

For en herlig puff! En slik en kunne lett komt inn i hjemmet her! Heldig du er som fikk den gratis!

Janne Lillian ♥ sa...

Heldiggris!!

Den var KUUL ♥

Klem

Mie sa...

Skikkelig kul puff! Og lilla er jo veldig i tiden, så helt riktig det, spesielt nå som det snart er advent også ;)

Frk:Twil sa...

Den var kul!!!
Jeg er for pysete til å ttrekke inn sånne farger! ikke like tøff som deg gitt.. Om det blir grå sofa blir den nok rååå!

Klemmer

Helena sa...

Super tøff puff! Man skal være litt crazy innimellom er det som hever stilen! ingen stil uten untak?

Anita S Home and Wine sa...

Hei hei

såååå stilig puff - love it.
kjempe fin gave å få som takk for hjelpen da :)
ønsker deg en flott uke
hilsen fra anita s

Hasigamas mamma sa...

Ååååååhhhhh, sinnsykt kul!!!!!!!!! Hadde vært PERFEKT hos meg :)
Så heldig du var!
klem
Lise

Har en drøm... sa...

Den var kjempefin ♥ Nydelig farge!
Så gøy at du fikk den da, men det var nok vel fortjent:))

Ha en herlig, ny uke!

Klem Line

yesheimen sa...

Herlig farge, og en nydelig puff. Du var heldig som fikk den.
Ønsker deg en ny fin uke.
Klem Ann<3

små og store drømmer sa...

Så fin den var!
Heldig du som får sett åndenes makt. Min kjære nekter. (pingle) haha!
Selvom vi har to tv´er, ender det alltid med at jeg gir meg..