fredag 26. november 2010

Julekrans...


I fjor begynte jeg på denne julekransen.... men jeg ble ikke ferdig fordi jeg reiste så mye før jul, at jeg var nesten ikke hjemme engang!! Så i år tenkte jeg at jeg skulle fullføre den. 


Jeg var ute og fant både kvister og kongler og alt mulig, så det burde ikke bli vanskelig :) 


Dette er bilder fra i fjor da jeg holdt på :) men jeg skal fullføre den og ta nye bilder :) 

Snart kommer julepynten opp hjemme hos oss, og jeg gleder meg litt til å pynte. Jeg må si at jeg føler ikke at jeg har så veldig  mye retro pynt, så det får bli vanlig pynt :) 


Nå er det 'freddan', så nå blir det sofakos og taco :) 

Klemmer til dere godinger!!!





5 kommentarer:

Fru Trippel sa...

Heisan:)
Takk for hyggelig kommentar:)
Ja, London var magisk- men det ble ikke så mye shopping som jeg hadde trodd på forhånd. Men litt ble det selvsagt:)

Ha en fantastisk fin helg!

Monica

Hannepålandet sa...

Gleder meg til å se kransen ferdig:)

Ha en riktig god helg og kos deg masse:)

Thea's Mania sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Du har flere bruktbutikker. Fretex, og en annen jeg ikke husker hva heter. De to jeg benytter ligger rett ved hverandre. Den ene ligger rett bak statoil på rundtom. Når jeg kommer fra Sande og tar av til Drammen så blir det den første staoil bensinstasjonen jeg kommer til på høyre side. Ta av til den og bak den så går det en vei og i den ligger det en bruktbutikk som ofte får inn "nytt" gammelt. Der holder Orwill mannen til. Han har egentlig stengt på torsdager. Den andre ligger under bybroen litt lengre borte. I et gult hus. Tror gata heter Tollbugata. I samme gata ligger det to til som jeg er innom innimellom:)

Ha en super helg!

Har en drøm... sa...

Spennende med hjemmelaget krans:)
Det har jeg hatt planer om lenge og, så nå må jeg nesten ut og plukke noen kvister snart:)

Gleder meg til og se din krans ferdig ♥

Ha en fin helg, snuppa!

Klem Line

Anonym sa...

Åh denne ser jeg blir bra!! Men her kunne vi jo satt oss ned sammen en kveld? Dette hadde vært moro å få til noe fint med! En fin i lyse farger kan jo henge oppe hele året? Hilsen Kath