søndag 14. november 2010

Ikea....love?


Hmmm..... jeg hadde IKKE trodd at jeg skulle si dette.....men IKEA er faktisk 'love' av og til!! :) Jeg er jo en tilhenger av møbler og ting med sjel, men når det gjelder lys.... da er jeg ALTETENDE!!! Dvs......så lenge jeg får mer lys i leiligheten....så bryr jeg meg ikke hvor lampen kom fra!! Hihi : )  Når det er sagt, så tar jeg gjerne en stilig designer lampe fremfor en IKEA lampa ANY DAY!!!! :) ha ha..... Men når det kun er snakk om å få mer lys, ja da er det greit!


Denne spot-lampa er kommet opp i stuen min, og det er såå stor forskjell!!! Den gir et godt lys, og lysner opp stuen vår masse!!! Til og med min kjære sa ' Herregud, det har jo vært såå mørkt i stua vår'!!!! Hvorpå det ganske kjapt kom fra meg: 'Det er jo DET jeg har prøvd å fortelle deg!!' ha ha :) 

Så nå kan jeg sitte i min egen stue, uten å få vinterdepresjoner!! Fnis :) 

I tillegg har jeg vært i båten, og hentet favorittputene mine!!


Jeg fant disse stjerne-putene i Risør i sommer, og har hatt de i båten til nå. Men nå står båten godt innpakket for vinteren, og da kan jeg ta de med hjem! De er fra Herregård, og kostet ikke så mye som de ville gjort hvis det skulle vært Lexington eller Gant ;) Vel verdt pengene! 

Og nå blir det Åndenes Makt igjen snart!!! Jepp!! Jeg kan vel si at vi 'følger med' på den serien :) 

Kose dere godinger!!! 

Klem fra Lilja!


1 kommentar:

solveig sa...

hei. har prøvd å fått tak i deg på mail. hilsen solveig, mammaslillegrotte. :) (ang konkuransen, og adressa)