lørdag 6. november 2010

Hva ønsker jeg meg på hviit.no?


Jeg vil være med på ønskeliste-utfordringen på hviit.no :)


Jeg håper jeg vinner!!! :) 

Jeg har jo tidligere ytret et ønske om at noen kjøper reinsdyr-sengesettet til meg til jul, så jeg tok ikke det med her :) Jeg kan jo ha ett med reisdyr og ett med elg? :) Ikke sant!!? 

I kveld skal jeg bare slappe av på sofaen med min kjekke kjæreste :)  Jeg har akkurat kommet hjem fra en tur til Kr.sand, og jeg planlegger en snarvisitt på et loppemarked i nabolaget i morra tidlig, så jeg MÅ legge meg litt tidlig i dag :) Ønsker alle en deilig Lørdagskveld!!! 

2 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Sukk, har så mye fint! Vi får håpe noen vi kjenner ser ønskene våre og forbarmer seg over oss hvis vi ikke vinner... :)
Kos deg i kveld!
Klem
Lise

Mie sa...

Gøy med ønskelister :) Jeg har laget meg en også, ikke en eneste make ting som på din liste :D hehe, morsomt når man har litt forskjellig smak da :) Krysser fingrene for oss begge i konkurransen da ;)