fredag 12. november 2010

Forberedelser..

Jeg begynner å glede meg til jul jeg nå!! Har kun kjøpt 1 julegave så langt, men har planer om å komme litt mer i gang i morra. Da blir det harry-tur til Sverige på meg!! Hi hi :) Ikke sikkert jeg finner så mange julegaver akkurat, men skal handle litt mat og forskjellige :)

I denne nydelige, gamle matboksen skal jeg ha julemarsipanen i år. Jeg har en rød slik en også, men mindre. Den skal jeg ta med til mamma, så hun også kan lagre julemarsipanen i en sånn nydelig boks! Jeg elsker fargen!!! :) 


Rart egentlig....hvor fort man går fra at ALT skal være hvitt, til at man liker litt mer farger!! Det har i hvert fall skjedd med meg! Jeg er også glad i den industrielle stilen, men det lar seg ikke gjøre å ha det her i leiligheten, for det vil aldri bli gjennomført... ha ha :) 


Den er godt holdt innvendig også. Det er litt viktig når man skal ha mat i den :)


NÅ er det sofa og Fredagskveld!!!!! Jippi!!!!!!


5 kommentarer:

Thea's Mania sa...

Tusen takk for super hyggelig kommentar. Har kikket inne på bloggen din og liker den veldig godt:) Jeg er selv veldig glad i hvitt, men må ha noe knæsje farger innimellom. Blir jeg lei er det bare å svinge malekosten igjen!

Jeg kunne sikkert hatt det mye mer romantisk også, men da skulle det vært super pompøst. Som om jeg levde i Barokk-tiden:) Snakk om å overdrive:) Noen ganger ser jeg skikkelig hvite hjem om jeg kan kalle det det, og jeg er nær ved å konvertere. Foreløpig og sikker veldig lenge vil farger fenge meg, dersom det er lyse undertoner!

Ha en super fredagskveld!

Mie sa...

For en søt matboks, helt perfekt til marsipan da :)

Piulfen sa...

Fin liten matboks, og håper turen til Sverige var bra og at de kanskje det ble flere innkjøpte gaver.

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Tusen, tusen takk for hyggelig hilsen! Så glad man blir:))

Så herlig matboks!! Har en lignende selv ... arvet etter min mormor. Koselig å ha masipan i sikkert, ja:)) Ha en fortsatt fin lørdagskveld!!

STOR klem
Anette:)

Gamlefossen sa...

Stilig matboks - har en lignende, bare litt "rutete".. :-) Bruker min til kort/konvolutter. Men kanskje en ide med marsipan - faren er bare at boksen blir fort tom! :-)

Flott blogg, forresten! Du lå lengst opp på NIB og fikk da et besøk av en litt fersking i kveld. :-) Liker godt alle loppefunnene dine!