onsdag 17. november 2010

Fluesopp: check!!!


Rart at jeg skulle skrive at fluesopp var retro julepynt, og så gikk jeg rett på de i dag!!! 


De tittet opp på meg fra Nille-hyllen på Storo Storsenter :) Og da husket jeg med en gang at sopper er 'retro' :) hi hi.....


Og denne fant jeg på butikken 'Lyst på...' Også på Storo. Nå er jeg klar for minus-gradene som er meldt fremover :)

I kveld skal jeg kose meg med klassikeren 'Skjønnheten&Udyret' på DVD. Jeg har endelig fått tak i den, og gleder meg som en liten unge! Jeg elsket klassikerene da jeg var liten, og jeg syns liksom det er litt koselig å se de igjen. Selv om jeg ikke kan skylde på at jeg har barn som vil se de... hi hi :)

Ha en koselig kveld!

7 kommentarer:

Lotta sa...

Hei vennen!Hvordan går det?Rekker vi å møtes før jul?HÅPER!!! <3

Den data`n jeg pleier å bruke er det noe med innstillingene, så da er det noen blogger d ikke går å legge inn kommentar på. Men med 12- 14 timers dager i praksis er det nok ikke prioritert likevel. Men prøver å lage et blogginnlegg hver dag da;)

Så masse fine innlegg under her. Den puffen var dritkul. Er du i et stilskifte?Moro moro. Jeg heller mer og mer mot natur jeg nå. Bare pengene som stopper denne jenta;)

Så koselig sist selvom jeg var litt pumpa etter eksamen. Vi fikk A da så kan vel si jeg er fornøyd;) Hihi:)

Ønsker deg en fin kveld:)Fine sopper. Må æ ha meg:)

Klemmer

Hasigamas mamma sa...

Søte sopper! Kanskje jeg må herme litt :)
>Jeg elsker også klassikerne... og har endelig fått sett mange av dem nå som jeg har fått barn :)
Klem
Lise

Har en drøm... sa...

Så bra! Sopper er kule og retro vettu:) Husker mamma hadde sopper på alle mulige oppsatser og på juletreet ♥ Nice!
Så deilig med varmeflaske, eller vamtedott som jeg kalte det da jeg var liten, haha:))

Ha en kos kveld med film, den er så fin ♥

Klem Line

Lotta sa...

Tuddeluuuuuuuuuuu.
Åh typisk .Vi reiser til USA 17 des vi... Kan du ikke si ifra om det dukker opp en dag da? Hadde vært såååå kos:)eller får vi ta det igjen i januar;)

Ja snart ferdig m 4 uker praksis nå. Da blir det briller og lesing...og PUGGING...Kill me..Ja ja går vel bra;)

klemmer til deg da vet duuuuuu:)

Mie sa...

Ja på -nille kan man finne de søteste ting, de var jo kjempefine :) og så deilig med varmeflaske da. den så godt ut *♥*

Heksedamen sa...

fant du DE på Nille?! ooooh... løper og kjøper!!! fiiine :)

Piulfen sa...

Så søte små sopp :) Enig med deg at de er retro.
Ønkser deg en fin kveld med varmeflasken, den er god når kuldegraddene setter inn.