lørdag 23. oktober 2010

The winners!!!!


Nå er alt tilbake til normalen på bloggen min, og dermed kan jeg annonsere hvem som er vinnere at jubileums-give-away en min!!!!!!



1. Plass: Solveig med DENNE fine bloggen!!
Hun vinner et gavekort på 200,- ( butikk?) 

2.Plass: Livets drøm med DENNE bloggen!
Hun vinner gavekort på 150 ,- fra Kremmerhuset. 

3.Plass: Mona Christin med DENNE bloggen!
Hun vinner gavekort på 100,- fra Kremmerhuset.


Gratulerer jenter!!!! Legg igjen en mail-adr hos meg, så jeg kan kontakte dere, og sende gavekort!! :) 

Klemmer!!!!

9 kommentarer:

Ida Susanne sa...

...Gratulerer så masse til de heldige vinner'ne :)

Gammel stil sa...

Gratulerer så masse:)

Klem:)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så gøy... så gøy...
mailen min er koht-nor@online.no

Har en drøm... sa...

Så flott at bloggen din er oppe og går på normalt vis igjen:))
Og gratulerer så masse til de heldige vinner`ne:)

Klem Line

solveig sa...

hei. tuusen takk!! Holdt på å sette hostesafta i vrangstupen, hihi..da en veninne av meg sa at jeg hadde vunnet :DD Ja, dette var virkelig en gladmelding-ble helt stum, og nå er jeg helt i ekstase :)) dette var gøy, takk, kjære du!! Jeg tar gjerne gavekortet på kremmerhuset :) klem-solveig. solv-hof@online.no

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg har vært litt fraværende siste dagene, så dette var en særdeles hyggelig tilbakemelding. Tusen takk for en herlig overraskelse. Gleder meg til å finne noen skatter hos Kremmerhuset.

Klem Mona C
Mail: jon-he@online.no

BlissfulSuburbia sa...

Gratulerer til de heldige vinnere :)

Long time reader, first time commenting ;)

Ha en fortsatt fin Søndag!

Yours truly

- Gunn

ANETTESHUS.COM sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne!!

... og en riktig fin, ny uke ønskes deg!! Takk for hyggelig hilsen;))

Klem klem
ANETTE:)

cherryblossomgirl sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne! :)
Ha en fiiiin søndag!