søndag 17. oktober 2010

Sophie Conran..


I forrige uke var jeg på en liten snarvisitt i Odda. Og da jeg ble servert en deilig kopp te, fikk jeg det i en utrolig fin kopp! Jeg måtte spørre hvor hun hadde fått tak i de fine koppene, og hun forklarte at det var fra en av butikkene der i Odda. Merket heter Sophie Conrad.Noen som har hørt om det? Det har nok finnes i lang tid, men jeg var ikke klar over det!! Men da jeg gikk på den butikken hun hadde kjøpt de på, så jeg at de kostet 205 kr per stk!!!!! Det er rett og slett for mye for en kopp. Jeg har jo mange fine kopper....det er ikke det!!! Så da valgte jeg å være fornuftig :) 


Men jeg kan jo ønske meg to kopper til jul!!!!? 


Jeg ønsker meg den fine, lyse turkise koppen som er fremst i bildet..... Nydelig farge. De finnes i en litt grønnere farge også, men det er ikke den jeg vil ha. Så herved så ligger to av disse turkise koppene fra Sophie Conrad på ønskelista mi!!!! :)

Ønsker dere alle en fantastisk uke som kommer!!! Håper dere LEVER!!!!!! 

LEV!!! :) 

Klemmer til dere!!!!



2 kommentarer:

Piulfen sa...

De koppene er så fine, jeg så de først i sommer og venninnen min kjøpte noe av det. Tror det finnes flere deler. Håper du får det til jul.

Bettum Villa sa...

Ja, snakk om fine kopper, men de var nok litt dyre for meg ;).

Har en liten utfordring til deg inne hos meg. Ta den hvis du har tid.

Klem Madelén