onsdag 13. oktober 2010

Liste-lagingen er begynt!!!!!


Ønskelisten!!!!!!
I fjor var det mange som spurte meg hva jeg ønsket meg til jul.....og jeg måtte gjenta det og gjenta det :) Og det gjorde ikke noe det altså......for all del...... :) Men jeg hadde en rimelig laaaang liste!!! :) hi hi :)  Og den ble glemt!!! :) 

Så da gjentok jeg den igjen....og igjen....og igjen :) 

Men i år!!!!!!!! Da legger jeg ut ønskelisten til jul her inne på bloggen!!!! 

Er ikke DET den beste ideen!!!!?? 


På den måten kan jeg leite etter, og finne nydelige skatter som jeg kan legge ut bilder av her. Og når noen spør meg hva jeg ønsker meg til jul.....så sier jeg bare: Ta en titt på bloggen min....for der ligger hele listen!!!
 (Med link til hvor man får kjøpt godsakene) .... ikke at jeg kommer til å si DET..... men det oppdager de når de titter på bloggen min....fnis :) 

Så her kommer det første jeg ønsker meg!!!!!

Dette sengesettet fra By Nord!!


Jeg digger det!!!  Jeg skulle gjerne hatt handdukene til kjøkkenet også! Men jeg tror bare jeg kommer til å ødelegge de :) Så da blir det bare til pynt.... og jeg prøver å ikke hverken kjøpe, eller ønske meg, ting som bare pynter opp, og som ikke kan brukes praktisk. Ikke at jeg alltid er like flink....... men jeg prøver ;) Blunke blunke.... :) 


Jeg kommer til å lage et innlegg om de forskjellige tingene på listen litt etter litt......etter hvert som jeg oppdager de :)    ........ og så legger jeg de i listen min i den høyre kolonnen....slik at alle som vil  ( hint hint til min kjære.....fnis ).... kan se den samlede lista! 

Genialt!!!! Ikke sant? 

  Ønsker alle samme en VIDUNDERLIG DAG!!!  :) 

Klemmer fra mæ!!


6 kommentarer:

Anne Mai sa...

Jeg bare elsker det sengesettet der :) Forstår godt at du ønsker deg det til jul :) håper nissen kommer å oppfyller det om noen mnd tid ;) ha en flott dag :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Smart med julegaveliste her☺
Det trur eg at eg og skal lage☺

Klem M♥

Heims lille verdenshjørne sa...

Veldig god ide;) hehe. Så kan jeg sikkert finne noen ønsketips hos deg, sliter alltid så med å komme på ting.

Ha en nydelig kveld:D

Bli gjerne med på give away hos meg:D

Har en drøm... sa...

Det er bare kult det sengesettet der:)) Og veldig lurt med ønskeliste på bloggen, det skal jammen meg jeg gjøre og...

Ha en herlig kveld!

Klem Line

Bettum Villa sa...

Slik liste skal jeg også lage i år.. Ønsker meg det samme sengesettet bare med ulven på.

Klem Madelén

Hannepålandet sa...

Lurt, må nok lage noen lister jeg også. Både til meg selv og gutta mine:) Nærmer seg fort jul nå ja, så en får vel begynne å tenke litt;)