søndag 3. oktober 2010

Kupp!!!

I går kom jeg over et kupp!!! Jeg kom over noen tepper som jeg faktisk hadde leita etter i nesten ett år, og fant de til halv pris!!!!! Ja!!! Dere hørte riktig!! Jippi!!

Jeg hadde nemlig sett  dette teppe hjemme hos moren til en av mine beste venninner, og jeg har letet etter de siden det. Og når jeg fant de til halv pris.....ja da kjøpte jeg TO!!!!!! :) Hi hi :)


Det er ikke ekte pelstepper, men de er sååå myke!!! Og det er fleece på baksiden!!! Jeg har lest så mye om kontraster mellom det hvite og det svarte her i bloggeland om dagen, så jeg har blitt litt påvirket :) Så jeg kjøpte ett creme-hvitt og ett svart :) Ett til han, og ett til henne .... hi hi....


Kid interiør har altså tilbud på disse teppene nå til 199,95 kr!!! De koster egentlig 399,95, så det er halv pris!!! Løp og kjøp :) Jeg tror de kommer til å forsvinne fort.

Nå skal jeg kose meg med en ny episode med Åndenes makt, og mine nyinnkjøpte interiørblader :)


Jeg kjøpte også KK-julen!!! Er det ikke litt tidlig med juleblader enda? Hm...... Jeg får nå i hvert fall noen tidlige juletips :)

I morra skal jeg vise dere hvilke skatter jeg fant på Kamelon i Vennesla!!! :)

Ha en deilig Søndagskveld!!!



2 kommentarer:

Bekka sa...

Kjøpte nettopp to sånne tepper selv, og de er så deilige og varme samt at de er fine å se på :)
Nyt resten av søndagskvelden!
Bekka

Rosemary and Thyme sa...

Jeg fikk et slik pledd til jul i fjor, men nå har hunden "stukket av" med det, hihi:)
Fin start på uken til deg:)
Klem Tove