mandag 18. oktober 2010

Jubileums Give away!!!


I dag er faktisk bloggen min ett år!!!! Det året gikk fort!!! Herli land!!! Men jeg har hatt det så morro med bloggingen, og med å lese alle deres herlige blogger, og alle de hyggelige kommentarene jeg har fått!! Tusen takk til alle som er følger, og alle som legger igjen en kommentar!!! Jeg blir så glad!!!!!!! :)

Det hjelper så veldig på, i en stadig mørkere hverdag, da man står opp når det er mørkt, og kommer hjem når det er mørkt!!! Men dere lyser opp dagen min! Tusen takk for det!!! :) 


Dermed blir det feiring og give- away her på bloggen!!!!



Jeg har ikke laget noen hals denne gangen.... ha ha :) Det løpet er kjørt!!! Hi hi..

Så denne gangen lodder jeg ut gavekort!! :)  

1. Premie: Gavekort på 200 kr på valgfri butikk: Kremmerhuset, Home& Cottage, eller Kid!!

2.Premie:  Gavekort på 150 kroner på en av de nevnte butikkene over.

3.Premie: Gavekort på 100 kroner på en av de nevnte butikkene over.

Jeg er desverre ikke sponset slik som så mange er her i bloggeland!! Men jeg syns det må være litt ekstra når man fyller år!!!

Reglene er som følger:

1 lodd for kommentar!
1 lodd for innlegg om give-away hos meg i bloggen deres. Bruk bildet over, og link til give-away'en her :)


( Har du ikke egen blogg, kan du legge igjen en kommentar med en mail-adr slik at du får ett lodd du også)


Legg sammen hvor mange lodd dere får, alt ettersom hva dere vil være med på :) Husk å skrive på hvor mange lodd dere tar, for ellers så kan dere kanskje gå glipp av ett lodd :) Og husk og skriv hvilken butikk du vil ha gavekortet ifra!! 


Ønsker alle sammen en HERLIG dag!!!!! :)



47 kommentarer:

tove sa...

Hei hei
Jeg feirer gjerne sammen med deg. Bloggen min er allerede 6 mnd. tiden flyr når man har det kos.
Full pott til meg. Og skulle jeg være så heldig må det bli Kid. Den eneste butikken i nærheten.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Villasol sa...

Gratulerer med 1års dagen :) Hi,hi.. Jeg vil gjerne være med med 2 stk lodd.
Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Nina sa...

Gratulerer med 1-årsdagen. Jeg er gjerne med å feirer bursdag med 1 lodd. Skulle jeg være så heldig å vinne vil jeg gjerne ha gavekort på Kremmerhuset.
Mvh Nina
ninasjoevold@gmail.com

Bettum Villa sa...

GRATTIS med 1 års dagen! Kan skjønne at det har gått fort.. er kun 4 mnd til jeg er på samme sted og det føles jo ut som om man akkurat har startet.
Ønsker deg enda mange gode bloggeår fremover.
Jeg tar 2 lodd.

Klem Madelén

Har en drøm... sa...

Juhuuu, Grattis med 1 år!
Jeg blir selvfølgelig med og trekker 2 lodd:)
Hvis jeg vinner vil jeg veldig gjerne velge meg et gavekort fra Home&Cottage ♥

Klem Line

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gratulerer med 1 års jubileum på bloggen
Det blir to lodd på meg. Ønsker meg gavekort på Home&Cottage eller Kremmerhuset.

Precious Home sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med på give away, men får ikke kopiert bilde til give awayen....

Karma sa...

Grattis! Og så fine premier! Jeg er imponert over rausheten din. Første gang jeg er her inne, og jeg kommer garantert tilbake. 1 lodd på meg i dag. Når jeg har tid skal jeg skrive om deg på bloggen min og si fra:)

Klem Kaja:)

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy!!

Gratulerer med dagen til bloggen ;)

Jeg tar to lodd og ønsker meg gavekort fra H&C ♥

Klem

Hverdagsdrømmer sa...

Hei!
Aå fin og koselig blogg!
Og GRATULERER så mye med jubileum!
Jeg er gjerne med i trekning og siden det er en eting på Kid jeg har lyst på, vil jeg gjerne ha gavekort derfra :D

Ha en fin kveld!
Hege

tinemor sa...

Masse, masse gratulere!!!
Ja, tiden flyr når man har det hyggelig :-:)
Jeg har blogget i 2,5 år og det har flydd avgårde
Lykke til videre
Klem

MHK sa...

Gratulerer med 1-års dagen :)
Jeg vil veldig gjerne være med -1 lodd på meg. Hvis jeg er den heldige vinner, ønsker jeg gavekort hos Kremmerhuset.

May H.

Thorunn sa...

Gratulerer med jublileum - flott og inspirerende blogg du har!
Takker ja til ett lodd :-)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med 1 års dagen☺

2 lodd til meg☺

Klem M♥

solveig sa...

hei, jeg er med !!! 2 lodd ;)

Jannes lille sted sa...

Hei☺

Gratulerer så masse med 1 år! Kjempefin blogg du har.

Jeg er gjerne med å feirer og tar 1 lodd.
Ønsker meg gavekort på H&C.

Ha en fortsatt fin kveld
Klem Janne Merethe

Frk:Twil sa...

Gratulerer med bursdag!

Jeg er med, 1 lodd..

Takker og bukker...

Jijji sa...

Gratulerer så masse med jubileum!
Gleder meg til å følge deg videre.
Jeg prøver lykken på et gavekort fra Kremmerhuset med 2 lodd.

Klem fra Jijji

Anonym sa...

Hei:)Gratulerer med 1års-dagen. Jeg tar gjerne 1 lodd.Ønsker meg gavekort fra Kremmerhuset;)
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Bekka sa...

Gratulerer så mye med 1 års blogging! Jeg tar mer enn gjerne 1 lodd :)
Klem fra Bekka

Mari i Bø sa...

Godt jobbet!1 år:) Synes bloggen din er veldig inspirerende og blir selvfølgelig med i konkuransen:)
har desverre ikke noen blogg selv så legger igjen mailaddressen min:) marwosio@hotmail.com
Klem Mari i Bø

Precious Home sa...

2 lodd til meg da:)

Ha en fin ettermiddag!

Hilde sa...

Hei! Gratulerer med jubileet! Jeg tar 1 lodd! Kremmerhuset er min favoritt også :-) Ha en fin dag!

Miss Mette sa...

Kjempekoselig blogg du har, og gratulerer så mye med 1 års dagen! Jeg vil gjerne være med i trekningen din og tar 2 lodd...

La meg også til som følger slik at jeg kan følge deg videre :) Ønsker deg en fortsatt flott dag, klem fra Mette

Piulfen sa...

Gratulere med at den søte bloggen din er et år. Jeg vil gjerne være med og tar et lodd.

Lynetmor sa...

Hei, så spennende! Tar 2 lodd jeg :-)

Mona Christin sa...

Hei.

Så moro med giveaway. Jeg er med og tar 2 lodd.

Skulle jeg være så heldig å vinne så ønsker jeg gavekort hos Kremmerhuset.

Klem Mona C

Home By Virginia sa...

Hei og hopp ☺

G R A T U L E R E R med jubileum...!!!

Jeg prøver gjerne lykken med 1 lodd... :)

*Ha en fortsatt fin uke*

Klemmer fra MV ♥

Mie sa...

Gratulerer så mye med ett år! <3 Jeg er med, 2 lodd! Gavekort fra Kremmerhuset er alltid på ønskelisten, elsker den butikken :) Så lurt å lage ønskeliste på bloggen, det var en idé å ta med seg ;)

cherryblossomgirl sa...

Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Jeg vil selvfølgelig gjerne være med å feire jubileet ditt!
*hurra* Flotte premier du gir bort!
1 lodd til meg, ønsker meg gavekort fra Home & Cottage, har siklet på noen fiiine puter der lenge nå... ;)

Fiiin dag til deg:) Klem

Janne sa...

Heisann!
Gratulerer sååå masse med 1 års dagen:)
Jeg er helt fersk (1 mnd ca)så det meste av lodd og give-away m.m er nytt for meg, ja egentlig er alt nytt for meg hi hi:)

Men, koselig at du la igjen hilsen hos meg, og at du er fra samme sted var jo morsomt....
Jeg bor midt i "smørøyet" Åsane/Kjos Haveby.

Jeg la deg til hos meg fordi bloggen din er superflott!!!
Kan prøve å legge inn bilde med link til deg for Give-away.....

Ha en fin dag!
Klem fra Janne

solveig sa...

tusen takk for at du stakk innom bloggen min med oppmuntrende ord :) klem fra meg, og fortsatt gratuler med ett år. ha en flott dag videre ;)

Frøken H sa...

Gratulerer med jubileum! :) Jeg blir gjerne med på feiringa, og tar 2 lodd! Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg med gavekort fra Kremmerhuset! ;)

klem Frøken H ♥

Gammel stil sa...

Gratulerer:) Vi blir dessverre ikke med, men vi følger deg gjerne:) Men, vi er ikke med i trekningen! Denne bloggen var fin:) Tenk at vi ikke hadde sett den før! Håper det går bra at vi la oss til som følgere! Vi blir også veldig glad for nye følgere:)

Klem fra tvillingene i Gammel stil:)

Jatte sa...

Hei & Hå, gratulerer med 1 år :D
*blåse opp ballonger å synge HURRA*

Jeg vil være med vettu, å tar 2 lodd!

Ha en strålende dag,
Klem Jatte♥♥

Ida sa...

Gratulerer så mye med 1 år! En veldig koselig blogg du har :) kommer til å følge med videre her, ja!
Jeg tar gjerne 1 lodd :)

Klemmer fra Ida. (ida_ghenriksen@hotmail.com)

Audhild sa...

gratulerer så masse!!! Blogg er topp :)
Prøver lykken med 1 lodd jeg:)

små og store drømmer sa...

Så morro.
Gratulerer :)
Jeg tar to lodd, takk :)
Ps: kom min giveaway trygt frem til deg til slutt?

Laila2207 sa...

Gratulerer så mye! Jeg tar ett lodd og krysser fingre og tær :-)

Fama sa...

GRATULERER med den fine 1-åringen.

1 vinnerlodd til meg.

Hilsen Fama

min mail: anihaarb@online.no

Hasigamas mamma sa...

Gratulerer med 1 års jubileum!
Jeg blir gjerne med på feiringa! To lodd til meg, takk!
Vinner jeg tar jeg gjerne et gavekort på kremmerhuset!
Klem
Lise

Moccashusblogg sa...

Gratulere med et års dagen. Sefølgelig vil eg vere med 1 lodd til meg

helen og gutta sa...

gratulerer med ett år som blogger. Jeg tar gjerne to lodd, og linker deg hos meg

Anonym sa...

Gratulerer med 1 år. Flotte gaver. Jeg tar 1 vinnerlodd! Hilsen Lisbeth ( Lisbethkri69@gmail.com)

åshilds villa sa...

hei.jeg er med 1 lodd på meg..klem åshild

Lill sa...

Heihei
Gratulerer så masse med 1 år..sant det går fort?jeg har selv blogget i 13 mnd og har give away hos meg..bli gjerne med:)
jeg tar 1 lodd her hos deg å håper å vinne gavekort på kremmerhuset:)
ha en flott kveld
klem

Svunnen tid sa...

Hei. Litt for sent ute til give away :) Det gjør ingenting. Flott blogg du har :) Ha fortsatt en fin dag :)