onsdag 27. oktober 2010

Ja takk, begge deler...

I helgen hadde jeg besøk av en god venninne fra Kr.sand her i Oslo :)

Vi trålet gjennom Oslos gater og på Lørdag rakk vi 2 loppemarkeder og en bruktbutikk!! På søndagen rakk vi 2 loppemarkeder, et bruktmarked OG en bruktbutikk!!! Ha ha :) Vi fant mange fine skatter, og de skal jeg vise frem når jeg kommer hjem fra Bergen :) Jeg har nemlig ikke bildene med meg på min jobb-pc, så de får jeg ikke lagt ut før kanskje i morra :)

Men i mellomtiden har jeg funnet noen lekre inspirasjonsbilder....Fellesnevner: Arne Jacobsen stoler!!


Ja takk!

 
Og ja takk!


Og i hvert fall ja takk!!!!

Foto: alle fra google.no

Og takk alle fire takk!! :) Hi hi :) Hmmm.... kanskje ikke denne blåfargen men..... den er kul som bare det, men hadde ikke passet inn i det hele tatt hjemme hos meg! :)

Men disse stolene koster mer enn hva som burde vært lovlig å bruke på en stol!! Så det eneste jeg kan håpe på, er at jeg finner 6 slike i en kontainer ett sted, som en eller annen (forhåpentligvis uvitende for hans egen skyld) tåpe har kastet!



........Det er jo lov å drømme...?

Ha en deilig Onsdag!!


4 kommentarer:

Hannepålandet sa...

Hatt en kjempemorsom helg du da skkjønner jeg som har rukket så masse loppiser og bruktbutikker:) Spent på hva du har fått tak i;)

Flotte inspirasjonsbilder.

Ha en fortsatt fin kveld:)

Hasigamas mamma sa...

Ja, takk! jeg håper også :)
Lykke til i jakten og kos deg med drømmene!
klem
Lise

Marthe sa...

JAAAAA TAAAAKKK!!! :)

bare bea sa...

Ja det var masse fint!!! Likte spess god fargene på det andre siste bildet, med den gule stolen..

Håper du har hatt en fin helg:)

Beate