fredag 8. oktober 2010

Gummi gummi gummi...



Endelig har jeg fått meg en slik gummi-kurv! Jeg har lenge gått og sett på de, i forskjellige størrelser, men har aldri unnet meg en. Hvis man skal ha en med en viss størrelse på, så koster de litt! Men så kom jeg over denne på Søstrene Grene i Sandvika, og den kostet ikke mer enn 99 kr!! Den er ikke så stor som jeg først ønsket meg, og de var utsolgt for den som var et hakk større, men jeg tror kanskje at det er like greit. Jeg tenkte jeg skulle ha garnet mitt oppi der, for det begynner å bli mange plastposer rundt omkring med garn, men det var ikke noe fint allikevel..... For det er så mange forskjellige farger på garnet mitt, at jeg ikke likte det. Så da får jeg ha reinsdyrs-skinnfellene mine oppi der i stedet :) 


Syns det er kult med de heavy'e sy-stingene i siden.  Resirkulerte bildekk...... som kan lages om til noe fint! Fins det noe bedre enn det? 

Jeg begynner gradvis å få inn litt mer kontraster i leiligheten vår. Ikke bare hvitt hvitt hvitt...... Men uansett hvor fint jeg prøver å gjøre det, så ødelegger det dumme gulvet alt!!! Ha ha :) Misforstå meg rett.....det er faktisk et stilig gulv. Og lett å gjøre rent.....hi hi... blunke.....    Men det er så.... rødt!!!!!!....

Kunne ønske det var litt kjøligere på farge, så det ikke ødela alle de fine bildene mine!!! fnis :) 

Neste gang vi skal legge gulv, så legger vi plank!!! Som vi maler grått!!! Hi hi :) 


Ha en herlig helg jenter!!!! ( og gutter?)



2 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Jeg skjønner hva du mener med gulvet. Vi har gammel furulaminat og den er aaaaalt for gul. Det er planer om fornyelse, men det kan ta sin tid. Lykke til til dere iallefall.

Tøffe de resirkulerte "spanna".

Klem Mona C

Hasigamas mamma sa...

kjempestilig med disse gummikurvene. og lekkert stylet :)
har også for røde gulv, har ymtet frempå om muligheten for å få malt dem, men da bare blåste mannen... så tror det ikke kommer på tale! hi hi..
Ha ei flott helg!
klem
Lise