søndag 31. oktober 2010

En til?


Jeg fant en til jeg! En Amelox-bolle :) Den er litt mindre enn de andre, og passer perfekt!!


Jeg har falt helt for disse bollene, så da får jeg kvitte meg med et par av de kjedelige glassbollene jeg fikk for en femmer på et loppis for lenge siden :) Elles får jeg for mange av de, og jeg vil ikke ha flere enn jeg kan bruke.

Og så fant jeg et nydelig fat fra Cathrine Holm.


Syns ikke fargen kommer helt til sin rett på bildet her..... den er finere i virkeligheten. Mer grønn enn her på bildet :)  Jeg fikk det for 250 kr. Jeg vet ikke om det er mye, eller lite, men det er ikke slitt, og ser ikke ut som om det er brukt så mye, så jeg tror jeg fikk det billig :) Jeg har sett mindre fat i andre farger til 800 kr, og dette fatet er mye større enn de :) Noen som vet om jeg fikk det til en god pris? 

Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bilder av bordet til min venninne og leiligheten hennes. Den var dessverre ikke ryddig nok mente hun, til å bli tatt bilder av... ha ha :) Og hun hadde ikke fått kvittet seg med sitt stygge bord enda, så det nye klaffebordet stod bare midt på gulvet i den 24 kvm store leiligheten...hi hi :) Ikke store plassen :)

Jeg får prøve å få tatt noen bilder når jeg er der neste gang. Den er veldig retro og kul :) 

Nå er det rett i loppekassa for meg!! Prøver å legge med litt tidligere om dagen, så jeg ikke skal være så trøtt. Men hjelper det? hmmm jeg føler ikke noe enda...... er fremdeles like trøtt om dagen syns jeg....

Ja ja.... Stor skvis til alle dere herlige!!!! Takk for at dere leser bloggen min, og legger igjen kommentarer!! Jeg digger dere!!!! Jepp jepp jepp!!!!


4 kommentarer:

yesheimen sa...

Så nydelig en bolle og fat. Har ikke no god greie på om du har fått det for en god pris, men man vet jo at disse er svindyre nye, så da får du bare nyte de.

Vet ikke om jeg noen gang fikk takket deg for det fine skjærfet/kagen jeg vannt inne hos deg i vår. Det var rett etter brylluppet vårt, og alt var så travlet her. Og så var våren kommet, og det var liksom ikke tid for varme skjerf. Men nå derimot er det i bruk. Elsker det, må bare få si tusen takk altså. Du skal vite at jeg liker det godt.

Ønsker den en ny fin uke.
Klem fra Ann<3

Mie sa...

Kjempesøt liten skål :) Alltid kjekt med gode loppefunn. Merker jeg har litt loppisabstinenser nå etter noen uker uten, håper jeg får meg en tur på et kommende helg.

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så urolig stilig fat... ja og bolle. Digger dem!

Gleder meg til bilder av bord osv senere.

Ha en fin uke
klem

BlissfulSuburbia sa...

Hei igjen:)
Ja de bollene og fatene du har funnet er virkelig kule! Skikkelige freshe farger og spreker opp hverdagen:) Og det fatet var så fint! Såg nesten gullfarget ut!:) Det blir sikkert fint til julekaker ol. :)

Jeg er litt usikker ift omtrekking av mine nyanskafne stoler, om jeg tør å trekke om stolryggen selv :P Skal google litt for å se om jeg kan finne litt veiledning og guts til å begi meg utpå det ;)

Ha en superduper kveld! <3

Klemmer

Yours truly

-Gunn