onsdag 6. oktober 2010

En duft av....

Agurk? 

Da jeg var på Kamelon i forrige uke, så unnet jeg meg et par små-ting :) Og en av de tingene var dette her!!!


Maison Belle!! Jeg har jo sverget til Durance, og det gjør jeg enda altså.... Men jeg ville prøve dette nye merket. Det har fått mye skryt. Det er også 'hjemmelaget' slik som Durance, og det skal visst være like så bra. Selv om man har en samboer som er sensitiv til såpe :) Så jeg prøver!!


Den store 'gule' er skyllemiddel til tekstiler. Sprayflasken er til alle overflater i huset. Og den smaleste av de, er oppvaskmiddel.... sånn som Zalo liksom....men bedre  :)   Hmmmm...... jeg er litt skeptisk, for Zalo er genialt!! Funker til og med på flekker på klær. Jeg har fjernet jordbær og rødvin med Zalo. Men men :) 
Nå prøver jeg denne!


Noen der ute som har prøvd disse? Jeg er litt spent :) 


Og så har jeg jo lovet å gi terningkast på den nye filmen til Julia Roberts: Eat, pray, love. 

Hmm..... Jeg vil ikke si så mye, for det er sikkert mange som ikke har  sett den enda, men jeg ble ikke så positivt overrasket som jeg hadde trodd jeg skulle bli :) 

Julia er jo helt nydelig, og hadde det ikke vært henne som spilte, så tror jeg ikke filmen hadde vært så bra :) Det er ikke så mye som hender i filmen, men Julia redder den :) 

Terningkast 3, desverre :) Men det er vel mest fordi jeg har sett mange veldig gode filmer i det siste :) 

Filmen er veldig søt, og Julia enda søtere :) Så den er verdt å se :) 

Klemmer til dere goinger!!!!


4 kommentarer:

Rosemary and Thyme sa...

Jeg har ikke prøvd disse. Flaskene er så dekorative at man kan anskaffe seg dem bare av den grunn:)
Fine bilder i innlegget under, Jeg kjøpte også reinsdyrfell i fjor, men ga det i gave til min sønn da han kjøpte seg hytte:)
Og nei, det skal ikke ny sofa inn. Denne var ment på hytten, men ble for stor.

Fin kveld videre
Klem Tove

Har en drøm... sa...

Lekre flasker det der, og blir spennende og lese "dommen" din på de... om de kan måle seg med Durance lissom:))
Skal mye til og slå Zalo på brukervennlighet da, men når jeg bruker Duranse sitt oppvaskmiddel, så har jeg likevel alltid en flaske zalo i kjøkkenskapet - just in case:))

Klem Line

siren sa...

Slike vaskemidler har jeg faktisk aldri prøvd, men de er sikkert kjempebra og så nydelige flasker. Er nok i gjennomsnittet litt vel gla i zalo jeg også, men sikkert mange produkter som man ikke vet om som er like bra. Ønsker deg en fin dag! :)

Britt sa...

De produktene er kjempebra!!!! Fine flasker, lukter nydelig -og så er det bare omtrent halve prisen av Durance :o))) Oppvaskmiddelt gir nydelig duft til hele huset, helt avhengig!!