mandag 4. oktober 2010

Ekte kjærlighet!!



Er det noen av dere som har følt ekte kjærlighet til noe dere akkurat har kjøpt dere? Er det i det hele tatt 'lov' å si at jeg har!!? Huff :) Ha ha ha :)  Noen ganger blir jeg bare så GLAD når jeg får kjøpe meg noe jeg har ønsket meg! :) 

Jeg lovet jo å vise dere hva jeg hadde kjøpt på Kamelon før helgen :) Og her er tre av skattene!! Det herlige reinsdyrshodet  er enten en stor knagg, eller bare til pynt. Denne har jeg siklet på i snart ett år... ha ha :) Og nå  kjøpte jeg den, for den var på åpningstilbud :) 


Og den herlige knaggerekken var såå rusten og kul, at jeg bare måtte ha den!!! Og så kjøpte jeg meg en reinsdyr-skinnfell også. Har en fra før, men de er så fine, så kunne liksågodt ha ett til :) 

Får ikke lagt til flere bilder, for det tar så innmari lang tid av en eller annen grunn... Noen andre som har problemer med å laste opp bilder? Hm.... Har ikke tålmodighet altså!!! Hi hi :) 

Flere skatter kommer!! :) 

Nå er det en tur i stallen, og så er det sofaen!! Herlig!!!


6 kommentarer:

Villasol sa...

Ja jeg er av den typen som har en stor kjærlihet til det jeg kjøper meg! Spesielt hvis det er noe jeg har siklet på lenge eller noe jeg har lett etter. det finnes faktisk slik kjærlighet også :)
Skjønner godt du er fornøyd! var kjempefint!

Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Bettum Villa sa...

Jo, sånn er det mange som har det. Jeg inkludert! Når jeg først finner noe kjempe stilig så blir jeg veldig glad i det.

Har sett på det reinsdyrknaggen selv faktisk ;)

Klem Madelén

HeleneLeve sa...

Jeg har samme hode, bare i svart. Elsker det!!! Så mye at jeg vurderer ett til ;p
Og mitt er også kjøpt på kamelon! ;)

Ha en fin kveld!

Klem Helene

Har en drøm... sa...

Oohh, najs:))
Alt var fantastisk lekkert!
Elsker slike reinskinn og skulle kjøpe med meg noen "ekte" slike fra noen samer når vi var i Nord Norge i sommer... Men tror du ikke jeg glemte hele greia - søren og!

Og pelddene i forrige innlegg har jeg og lyst på, men sitter på en hytte langt opp på fjellet og kommer meg ikke på noe KID før etter helgen, da er de vel long gone tenker jeg...

Jaja, de får vel inn en ny ladning til jul tenker jeg:)

Kos deg med bladene...

Klem Line

Marlene sa...

Åh det hjortehodet er helt herlig, og knaggen også.
Fin blogg du har, hit kommer jeg tilbake Ü

Rustikk sa...

Hei! Oj så masse kult det var her inne. SMIL

Takk for koselig kommentar inne hos meg.

Hehe den knaggen har jeg også siklet på over lengre tid, men kommer liksom aldring så langt at jeg får kjøpt den...

Bildene bruker lang tid, hvis de ikke er blitt komprimert. Bilde trenger ikke ha en dimensjon over 800:)

Også mørtelen... Jeg har aldring kjøpt mørtel, siden vi har det tilgjengelig på skolen og jeg vet derfor verken hvor man får kjøpt det eller hvor små sekker man kan få tak i dessverre:( Men et tips er å bruke hvit sement i for å få en lysere og mer ren farge:)