fredag 1. oktober 2010

Butikk-tips....


Her kommer jeg med et lite butikk-tips igjen!!! :) Jeg elsker når det kommer nye butikker i mitt nærområde, og spesielt når det er en livsstilsbutikk!! :) 

Denne gangen er det faktisk ikke en 'ny' butikk, men en butikk som har eksistert en stund, men som har flyttet til nye lokaler :) Det gjelder Kamelon i Vennesla. Dette er en butikk jeg har nevnt før, for de har en helt særegen stil syns jeg. Og nå har de flyttet fra et lite lokale utenfor sentrum, inn til gågaten i Vennesla sentrum. De har fått større plass, og har derfor kjøpt inn enda flere herligheter.

Og enda bedre: De åpnet i dag!!!!!!


Jeg liker at de ikke har noe som er lyserosa og blomstrete!! Hi hi :)

Her er det en salig blanding av Jieldé og Tolix og House Doctor og Broste osv osv osv!!!


Den bakre veggen her er ren sement-betong, og gir et rått uttrykk i lokalet, som ellers er hvitt :) Gulvet er også grått som dere ser :)


Og her ser dere også et stilig 'tips': treplank i forskjellige farger, alle med en herlig patina, på veggen bak. Det gir også en grov tekstur på veggen, som igjen gir butikken et rustikt uttrykk. I love!!! Dette skulle jeg fått min kjære til å gå med på på soverommet vårt!! Men jeg er redd han ikke helt 'forstår' hvor kult dette er!!! :) 
Ha ha.


Jeg har også funnet ut at jeg har vannvittig lyst på en sånn 'dunk' i resirkulerte bildekk!! De er så tøffe. Men de hadde ikke i den str som jeg ville ha, med hank på. De hadde bare uten hank, og da kjøpte jeg ikke. Men jeg skal være på utkikk. Jeg vil ha en som har litt plass, så jeg kan ha garn og strikketøy og sånt oppi :)


Jeg digger kontrastene i fargene mellom det mørke grå, og det lyse gule!!


Jeg kan anbefale alle å gå inn i denne butikken. Jeg kjørte fra Kr.sand for å ta en tur innom, og det var det verdt!! Jentene som jobber der er så hyggelige, og flinke :)



Butikken ligger i enden av gågata, så den er ikke vanskelig å finne :)


Og ellers, så får alle dere kjære ha en deilig Fredagskveld!!! Jeg skal kose meg med film: The blind side, med Sandra Bullock. Og i morra skal jeg på kino med mamma, og se 'Spis, Elsk, Lev'!! Gleder meg! :)

Og nei: jeg klarte ikke å gå ut fra denne butikken uten å kjøpe noe....men det skal dere få se i morra :)

Klemmer til alle dere herlige!!!!






5 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

for en fantastisk, fantastisk butikk!!! Kunne virkelig gått berserk der :)
Håper jeg skal til vennesla en gang...
Klem
Lise

Frk:Twil sa...

det så ut som en herlig butikk!!! Synd den er så langt unna for meg!

God helg.

Rosemary and Thyme sa...

Her var det mange godbiter. Jeg kunne nok kommet ut med litt av hvert herfra!
Synd butikken ligger litt for langt unna:(((

Fin dag til deg
Klem Tove

Heims lille verdenshjørne sa...

OOOO:D Tusen takk for tipset:D Så ut som en herlig butikk!

Jeg har også så lyst til å se den filmen!:D Du får gi en liten anmeldelse;) hehe

BlissfulSuburbia sa...

For en utrolig bra blogg du har! Myye fint og masse inspirasjon! Og denne butikken hadde blitt mitt nye stamsted hadde den ikke vært så langt borte :)

ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Drammen