mandag 27. september 2010

Tips?



Hva kan jeg gjøre med denne billige 'lysekronen' fra Bohus? Jeg syns den er helt håpløs. Men jeg og min kjære har en 'ongoing' diskusjon om lamper og lys i leiligheten, og jeg tør ikke ta opp at jeg vil bytte den ut... ha ha :) Jeg har akkurat kommet et bitte-bitte-bitte lite stykke nærmere å få en spotlampe i stua, og få kastet ut noen GULE, stygge Ikea-lamper derfra!!!!! fnis... :) SÅ: jeg kan altså ikke 'flytte' oppmerksomheten fra lampene i stua, over til lampen på soverommet. DERFOR: Hvordan kan jeg 'pimpe' denne lampa? Jeg tenkte på å spraye den hvit. Skikkelig blank hvit. Og så kunne jeg tenke meg å kanskje sy en sånn strømpe som sjuler ledningen..... Men jeg føler kanskje det er litt kjedelig? Eller? 

Er det noen av dere der ute som har 'pimpet' en lampe? Noen gode tips eller råd? Noe annet jeg kan gjøre for å få den litt finere? 

Anyone? 



5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Spray kanskje??☺

Klem M♥

Rina sa...

Hei hei, takk for hilsn på bloggen min. Alltid morsomt å få nye følgere. Trivelig å høre at du vil la deg inspirere av meg. Farger er kult, bare ikke overdriv -og finn farger DU liker.
Den lampa der blir sikkert kul om du tar av prismene og sprayer den sort, hvit eller i en stilig knæsj farge. Jeg ville tatt gult eller orange, men det er nå meg det da. Du får også kjøpt fargede ledninger om du vil bytte ut den som allerede er.
Lykke til, tror det blir bra det der.
Husk bare å spraye mange tynne strøk, ellers renner det lett.

Har en drøm... sa...

Syns absolutt du skal spraye den hvit:) Og en slik strømpe til ledningen hørtes kjempefint ut:))

Gleder meg til og se resultatet!

Klem Line

cecilie sa...

Det var det første jeg tenkte på, å spraye den hvit! Do it :)
Evt. kan du også pynt med blondebånd rundt hvert "lys"..noen enkle små sløyfer... Lykke til!

Minmill sa...

Nå tenkte jeg så det knakte da jeg så innlegget ditt. Hadde jeg hatt denne lampen hadde jeg sprayet den hvit. Det er ikke noe problem å spraye den. Bare ta av prismene, vask den godt med salmiakkvann og gjem ledningen inni en pose med teip rundt.

Jeg har så lyst på prismelampe på soverommet vårt, men er for gjerrig til å gå å kjøpe meg en.

Lykke til med valgets kvaler. Blir spennende og se hva du gjør med den.