lørdag 11. september 2010

Tøft!!

'You gotta ask yourself one question...... do you feel lucky?....... well do ya....PUNK?!!!!!'


Ha ha ha :) Dette antrekket er så tøft at jeg kom til å tenke på den Clint Eastwood filmen hvor han sier akkurat dette!! :)
Jeg har gjort et lite oppgjør med den romantiske stilen, og har tatt imot den røffere stilen med åpne armer!

Bare se her!


Hele antrekket er fra Saint Tropez, untatt vesken som er fra InWear. Jeg digger detaljene på jeans'en! Og den sitter veldig fint!


De nye boots'ene mine er på plass! :)

Jeg og en venninne tok oss en impulstur inn til Oslo, på Steen og Strøm i Karl Johan. Det er blitt et veldig fint senter, og de hadde mye fint!! Jeg kjøpte bare litt nytt accessories.


To kule armbånd i tre, med nagler på! Skikkelig stilige!
Og et stilig smykke!


Denne mobilholderen er fra Just Female, og den kjøpte jeg sammen med boots'ene mine sist!


Ellers så ble det ingenting interiør, for vi var faktisk ikke innom en eneste interiørbutikk!!!! Jepp!! Tro det eller ei! Ha ha :) neida.....det var bare ingen interiørbutikker på vår vei i dag. Vi stoppet innom i Asker for å se den nye butikken til Wallas Verden, men den var stengt! Æsj :) Ja ja.... neste gang!! :)

Ønsker dere en HERLIG Lørdag alle sammen!!!

4 kommentarer:

Helena sa...

Morsomt med litt outfit- bilder :) God tøffing helg :)

Hannepålandet sa...

Kult antrekk:) Det er gøy å prøve ut noen nye stiler også:)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld:)

Hasigamas mamma sa...

Love it! Rock it, girl :)
Klem
Lise

Monica sa...

NICE!!!!!!