mandag 13. september 2010

Secrets...


Nå er jeg hjemme fra reisingen til Bergen og Stavanger :) Men bare til i morra, for så skal jeg til Molde og Ålesund resten av uka :)

Men husker dere jeg sa at jeg skulle innom en spesiell butikk? Har dere hørt om Villa Rosa i Sandnes? De fleste fra Stavanger/ Sandnes har det :) Og de fleste som leser interiørblader har også det :) Det er en herlig butikk i gågata i Sandnes, som har masse fint både i interiør og klær.

Og nå har de åpnet en ny butikk til!!!! Jepp jepp jepp :)

Rett over gata for Villa Rosa, har de åpnet 'Secrets by Villa Rosa'.


 Dette er en butikk som er litt tøffere enn Villa Rosa. Mer kontrastfylt med industrielt preg, uten at det blir for 'hardt' :)

Her er det godbiter for de fleste, både de som liker det litt klassisk, og de som liker det litt røft :)



Jeg har jo som kjent blitt veldig glad i det litt tøffere, og her fant jeg jo bare en hel garderobe!!!!


Jentene som driver Villa Rosa og Secrets er utrolig flinke jenter!! De får bare til alt! Føles det som i hvert fall :) Ha ha. De kjøper inn nydelige ting!! Jeg bare MÅTTE shoppe litt her altså!! Kjøpte meg bukse og skjorte fra Margit Brandt, som jeg skal vise frem senere :)


Store vinduer med stilig utstilling!


Klær og interiør i en deilig blanding!


Se de nydelige skoene!!


Herlig!!!


Så jenter....! Hvis dere er i Sandnes, eller i nærheten...... ta turen innom denne butikken :)

Jeg digget den :)

Takk til jentene som driver den  for at jeg fikk lov å ta bilder,  og blogge om den :)

Kos dere på Mandags-kvelden!!!!

Jeg har vært i stallen i dag, og er litt mør i skinka etter en slitsom ridetime... hi hi ... så nå skal jeg kose meg på sofaen med litt popkorn og teppet mitt :)..... aaaahhh.... :)

Klemmer!!!






5 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Så mange fine klær!! I want! hihi.

Klem Madelén

My home is my Castle - by Kari sa...

ja her var det mye flott..
Denne butikken må jeg innom neste gang jeg er i Sandnes :)

Klem,Kari

Kasiopeiia sa...

Har du noen tips om fine butikker i Bergen óg - eller steder jeg kan finne det. Nyinnflyttet og lysten på noe nytt her i Byen!

bare bea sa...

Hei:) Det såg ut som ein tøff butikk:) Fine bilder:)
Den må eg huske neste gang eg kjører forbi.

Har du egen hest?
Sjølv har eg ridd i mange år, og tenker at eg skal ha hest igjen, mendet blir nok nåken år til enda.

God helg:)
Beate

bare bea sa...

Ja det samme her! Ridde i fjor på rideskule men den blei lagt ned i år, so no blir det litt meir når eg har tid ein gang iblandt...

Men liker det veldig godt og det er ein stor del av meg, er veldig glad i dyr så kjem sikkert til å ha litt dyr "når eg blir stor".
skal bygge moderne hus men burde egentlig hatt eit kvitt og romantisk hus med bondegård;) Så er delt litt i to der...
Men hest blir det sikkert ein gang:) kanskje to og tre.
Foreldrene mine har bondegård (de bur ikkje der, men leiger det ut) Så det var jo der eg skulle budd:)

no holder det med hunden Bono:)

God helg:)
Beate