mandag 6. september 2010

Ruter...



På siste besøk på bruktbutikken, fikk jeg med meg denne gamle vindus-rammen hejm :) Den er uten glass, men jeg vil sette speil i det, og ha det på soverommet. Men jeg tror jeg vil ha vekk sprossene.....? Hva tror dere?  Jeg vet at det kan bli fint med sprossene også, men jeg tror det blir mer praktisk uten sprossene. Lettere å se skikkelig hva jeg har på meg :)


Hva ville dere gjort? Og er det noen som har et tips om en bra glassmester i Oslo-Asker området? :)

Ha en herlig uke folkens!!! Jeg skal ut å reise, så lover ikke innlegg hver dag denne uken :) Men jeg skal innom en helt spesiell nyåpnet butikk, og den skal jeg snike noen bilder fra.... :) Vent å se ...  :)

Klemmer!!


2 kommentarer:

Bente sa...

Hei - så flott vindu:) Jeg syns jo det var veldig fint med de sprossene, jeg - men ser jo poenget med at det er mer hensiktsmesig å ha en større flate når du skal bruke det som speil:)

Ha en fin onsdag - hilsen fra Bente.

Monica sa...

Åhh, så fint! Jeg ville absolutt ikke fjernet sprossene!! Jeg klarer fint å speile meg i mitt med sprosser;))