fredag 3. september 2010

På fottøy skal fintfolk kjennes...


Er det et ekte ordtak, eller fant jeg det bare på? hi hi hi :)

Jeg var en tur på besøk hos min venninne med bloggen Lottas Himmelrom i Drøbak i går, og det var helt herlig!! Vi to kan bare prate i vei, og poff så var 5 timer gått!! Hærli land! :) Gøy altså.

Jeg hadde selvfølgelig glemt kameraet mitt, og fikk ikke tatt bilder av Drøbak i solen, men jeg fikk tatt bilder av det jeg shoppet når jeg kom hjem!!!  :)

Kjøpte bare noen småting


Et nydelig par øredobber.... og...


en strikket pengepung / liten veske fra Lisbeth Dahl.... Nydelig!

Men tidligere samme dagen kom jeg over noen herlige svarte ankel-boots, som bare MÅTTE bli med meg hjem!! Og jeg kan bo i disse her. Det er litt hel på den, men jeg kan gå en hel dag på de uten å tenke over det til og med!!


I like!!!!  Helt enkle støvletter..... It's my thing! :)

Og ikke nok med det..... i dag fant jeg et par sko til!!!



Her står de på komoden min på kjøkkenet. De kommer litt bedre frem på hvit bakgrunn... hi hi .)

Men tenk det da..... to par sko på to dager!!!! Utrolig at jeg fant to par så fort, når jeg har leita såå lenge etter et brunt og et svart par ankel-støvletter !! Jippi!!!

Nå ligger jeg på sofaen under dyna, og ser på Ghost på tv. Jeg har ikke vært helt god i dag, og vil ikke bli syk. Skal ut å reise hele neste uke, og da må jeg være tipp topp :) Så nå skal jeg pleie helsa....fnis.. :)

Ha en deilig Fredags kveld alle godinger.

1 kommentar:

Lotta sa...

Tuddeluuuuuuuuuuuu:)Lekkert alt sammen! Spreke jenta.. Hadde det ikke vært for min ene mongofot skulle jeg gjerne hatt noen sånne jeg og;)

Ja jeg vet ikke hva Thomas har spist jeg?Samme som din kjære på Sætre den gangen? Hm... :)
Lykke ihvertfall!

Vi må jammen treffe hun Kjærsti(?) en gang og altså.Herrlig dame!!!:)Til å smile herfra til månen av... Men det er jo du og da:)Koselig som alltid! JA som jeg har kjent deg i flere år likom...Føles sånn!

Nå er det nattinatt her.
Noah våkner klokken 06.00 så greit med noen timer søvn...

Nattaklem til DEG:)¨
God bedring forresten..Med den filofaxen din kan du ikke være syk vet du!!!!!!Hoho