lørdag 4. september 2010

Loppemarked- Lørdag og elg....


Endelig fikk jeg kommet meg på loppemarked! Helt elleville tilstander må jeg si! Da dørene åpnet, LØP folk for å komme først!! Hærli land!!

Først var jeg på Sagene..


Deilig, solfylt dag, og da samler det seg horder av mennesker!



Hadde jeg hatt plass skulle jeg kjøpt meg et par godbiter....som denne kanskje..?



Eller denne?


Da jeg hadde tatt runden, og dyttet meg fremover mellom alle menneskene, dro jeg videre til Bestum skole, på neste loppemarked....


Her var det ikke mye mennesker, men jeg kom jo litt sent, så det beste var plukket bort.... Men men...Jeg koser meg fordet jeg :)


Spesielt når været er så deilig!!

Jeg fant to ting jeg tok med meg hjem :)

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg måtte bare ha de!!! Kanskje det er fordi det er så hipt med skogsdyr på print og tapet osv akkurat nå.... Selv om disse ikke akkurat er 'ekte' da... fnis...


Denne henger på veggen i stua mi nå...fnis.... Den er så rar at den er kul :)


Og denne karen står ved Kartell-lampen min... :)


Jeg vet ikke om den er stygg, eller om den er kul.....men den står nå der :) hi hi  .)


Det var det hele..... Jeg syns det er helt håpløst å gå på loppemarked i Oslo noen ganger....

For det første....så er det så sykt mye mennesker! For det andre så vet folk her hva de skal se etter! Og de virkelige gode tingene, de blir ikke levert som lopper...de blir solgt på finn for ganske mye penger :)


Men drar man på loppemarkeder litt utenfor Oslo, så kan man finne snadder :)

Ha en deilig Lørdagskveld jenter!!! ( og gutter?)  ;o)

Klemmer!!!



2 kommentarer:

Bettum Villas bloggbutikk sa...

Hehe.. ja, jeg var med på det samme kaoset i dag bare i Vestfold. Og det eneste man kan gjøre er å riste på hodet over alle de "gærne" menneskene. Merk: Jeg kan være litt gæren jeg også noen ganger.

MEN man må jo liksom dra ditt for plutselig så kommer den godbiten. Fant 2 småting i dag jeg da..

Klem Madelén

solveig sa...

hei, meg igjen ;) har ikke rukket å legge ut bilder enda, men den er heeelt lik, prikk lik!! ;D enig, hadde sikkert gitt 250, jeg og..hihi, eneste grunnen til at jeg spurte flere om pris var at jeg ikke hadde så masse penger igjen. hadde nettop kjøpt noe annet snacks <,<o<9 og da var'n så snaill å ga den til meg for den prisen ;) kleem