torsdag 23. september 2010

Kalde tosser....


Er det EN TING som følger med høsten........................så er det KALDE TOSSER! 

(Sørlandsk oversettelse: kalde tær.... fnis)

Men nå har jeg kommet dette problemet til livs tidlig i sesongen!!!

My secret weapon: TØFLER!!! Jepp jepp jepp :)


Softwalk- tøfler!! Helt herlig myke, og varme!!!

Jeg kjøpte de på en skobutikk i Drammen. Og de er allerede i bruk omtrent hver dag!!! Jeg er så frossen av meg, og fryser nesten uansett hva jeg har på!! Jeg kan kle meg i 5 lag, og allikevel fryse!!!!! Oh yess!!!! :)



But NO MORE!!!!!! :)

Nå mangler jeg bare en varmeflaske, og så er jeg klar for vinteren...... Og så et par tjukke gensere da.....og ull-undertøy......og tjukke sokker...... ja.....osv osv!! Hi hi :)


Ha en fin Torsdag jenter!!!! Det skal jeg!!!!!! :)




2 kommentarer:

Kasiopeiia sa...

ÅH! Disse så fantastiske ut - slike må jeg ønske meg!

Piulfen sa...

De så utrolig gode og varme. OG med becköndergaard skjerfet i innlegget under kommer du nok til å holde varmen fremover.