søndag 19. september 2010

Jeg ser stjerner......


Ja ja jaaaaa........ jeg vet!!!!! Men jeg MÅTTE bare ha ett til!!!! :) Ha ha :)

Etter å ha kjøpt mitt første Becksöndergaard-skjerf, blejeg så forelsket....at jeg måtte ha ett til....fnis.....


Og dere som er så heldig å eie et slikt skjerf...ja dere vet hva jeg snakker om!! Jeg tør vedde på at....enten: så har dere kjøpt dere ett til........eller........: så har dere utrolig lyst til å gjøre det!!!! Jepp jepp jepp!! :)

Jeg var så heldig å komme over dette i marineblå når jeg var i Sandnes sist!! I love!!!! :)

I dag har jeg vært en slabbedask!!!!! Jeg har stått opp.....lagt meg på sofaen.......sett på film..... og varmet opp gårdsdagens lasagne til brunch :) Mmmmm....... Deilig med en slappe-av-dag!!!

Jeg og min kjære skal ut og gå en liten tur, og så skal vi se Åndenes makt på tv!!! Skummelt....men bare MÅ se det!!!! :)

Are you in? :)

Kose seg!!!!!!


8 kommentarer:

AnnaJohanna sa...

Kjempe flott sjerf du har fått deg!! Hørtes ut som du har hatt en super dag! Kos dere videre og takk for tips. Jeg elsker å se Åndenes makt, håper det er nye episoder, jeg har nemlig sett ALLE ;-) hihi.. Når begynner det?

Hvit Villa sa...

Vet du, det skjerfet er så vakkert at jeg bare MÅ kjøpe et. Problemet er bare at jeg ikke kan finne det noe sted...tips mottas med takk :-) Ha en flott søndag!

Janne Lillian ♥ sa...

Gratulerer med nydelig skjerf ;) Jeg er desverre ikke eier av et enda, men det står på listen..

Høres ut som en nydelige og avslappende søndag ♥

Kos dere videre ikveld!

Klem fra Janne

Pink lady sa...

Kjempeflott sjal. Mulig jeg må sjekke ut hvor de selger disse i Bergen:)

Klem Pink lady

Har en drøm... sa...

Oohhh, I Like - a lot ♥ Det er bare så skjønt det skjerfet! Jeg har et jeg og i offwhite med grå stjerner, men jeg ønsker meg også et blått, sååå fint til jeans:)

Jeg syns de nye med hjerter på er supersøte og, men de er jo litt dyre, så jeg får spare litt:))

Lenge siden jeg har vært her nå, og nå skal jeg kose meg med dine siste innlegg:))

Klem line

Cosmos sa...

Grattis
Skjønner deg godt
SKAL kjøpe minst ett jeg også i løpet av høsten

Elise`s Bergen sa...

Oi, det skjerfet der var FANTASTISK! Ser stjerner sjølv! WoW! Vet du hvilke butikker som har det skjerfet, og om de eventulet har noen butikker rundt bergens området? =)

Frk:Twil sa...

Du altså.. ENda et lekkert skjerf! Heldiggris!