søndag 5. september 2010

HelgE.....




Ingen prosjekter på meg i dag.... jeg samler krefter til en hel uke med reising.  Og formen er fremdeles ikke på topp.

Jeg prøvde å ta en kjapp joggetur, men skjønte raskt at det ikke var så lurt når man ikke er helt frisk :)
Så da blir det sofakos på meg heeele dagen!! Herlig!! Og samvittigheten er god...siden ...'jeg prøvde jo å trene'.... hi hi :)  Jeg jogget bare halvparten så langt som jeg pleier, men var helt utslitt. Ha ha...



Her står elgen HelgE :) Han er svært fornøyd med å ikke stå på loppemarkedbordet i dag, men på min lille puff fra Ikea.... Hm..... den puffen... ''It's gotta go'!!!

Jeg fant en nydelig puff på interiørbutikken Kamelon i Vennesla, men jeg turte ikke ta den med hjem. Min kjære skjønner seg ikke på design....vel........ i hvert fall ikke at man må betale ganske mye for det...fnis :)

Ha en herlig Søndag alle sammen....

Og HUSK.... give-away'en min!!! Trykk på linken i høyre kolonne, og legg igjen en kommentar!! Da er du med i trekningen om en nydelig hjemmestrikket, varm hals til bruk på kjølige høst-dager :)

Klemmer fra LiljeHvit

Ingen kommentarer: