onsdag 1. september 2010

Broom broom!!



Er vi alle sammen enige om at dette er en heeerlig farge?!!!! Ja det tror jeg!!! Hi hi :) Denne nydelige lille lekebilen stod og ropte på meg på bruktbutikken i dag. 'Pick me!!!! Pick me!!!' ropte den!! Og jeg holdt nesten på å gå forbi, for den hadde så spak stemme at jeg nesten ikke hørte den!!! Ja tenk!!!! Tenk om jeg ikke hadde reddet denne godbiten til et godt hjem her hos meg!!!! Da hadde den stått ensom og alene sammen med alskens skrot i en mørk kjeller i en bruktbutikk.....snufs.....så trist å tenke på....

Men så hørte jeg den spake stemmen....brum brum bruuuuuuuuu'um!!!!! Og så var den min. O lykke :)


Alle detaljer er i metall, og hjulene virker så fint!!


Vet ikke hvor gammel den er, men den er litt rusten, og har litt bulker her og der, så jeg kan med sikkerhet si at den er blitt lekt med i mange år!



I shall name you Broom, and you shall be mine!! Fnis :)



Husk give-away'en  min i forrige innlegg!!!! Legg igjen en kommentar under innlegget ' Varm give-away' og du er med i trekningen av en deilig, varm, hjemmestrikket hals!!!!! Trekning den 12 September!!


Ha en deilig kveld godinger!!


7 kommentarer:

Trine sa...

Åå, guri, så skjønn!!
Jeg vil også ha en sånn!

tove sa...

Hei hei
Nydelig bil med en enda nydeligere farve.
Nå skal jeg lenger ned å melde meg på din GA
Ha en fin dag
Klem Tove

salige lavendel sa...

Selvsagt er vi enig i at fargen er lekker!!Ikke rart du plukket med deg denne lille herligheten =)

Bettum Villa sa...

Hihihi.. Nå lo jeg godt gitt. Noen som har sett Finding Nemo noen ganger kanskje?
Anyway.. KJEMPE fin bil! Godt at du hørte den ;)

Klem Madelén

bare bea sa...

ha ha ha nei heldighvis ikkje:) Det holder å sjå ho på tven ein gang i uka;) men det kunne sikkert vert veldig underholdende det altså:)

he he God natt:)

Beate

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så tøff!
Den var virkelig kul altså.

ha en flott helg
Klem Janne Merethe

Fra huset i svingen sa...

Herlig med gamle leker :-D
Fantastisk fin var den!

Klem