tirsdag 31. august 2010

Varm give away!!!


Hei alle sammen!!! Jeg har over 17 000 hits på bloggen min, og dette må feires!!

Jeg har tidligere hatt en give-away på bloggen min, og da hadde jeg utrolig god respons. Da hadde jeg en hjemmestrikket hals. Og jeg tenkte jeg ville gjøre det samme en gang til!! Så nå får dere en ny sjangs til å vinne en god og varm hals, strikket med omtanke og kjærlighet.... ha ha :) Denne kan komme godt med nå utover mot høsten!!!

Denne gangen er den creme-hvit, men man kan også velge grå eller beige hvis man vil!!


Jeg håper at dere ikke syns det er kjedelig å ha den samme halsen til give-away, for jeg kan selvfølgelig finne noe annet, men det var så mange som ville ha en forrige gang, at jeg prøver igjen :)


Her er litt av meg også!! Ikke så lett å ta bilde av seg selv, uten å få med ansiktet med sånn derre 'timer' på kameraet!! Jeg måtte prøve mange ganger!! Hi hi :)


Reglene er som vanlig:

Ett lodd hvis du legger igjen en kommentar til dette innlegget.
To lodd hvis du legger igjen kommentar, og legger bloggen min i bloggerullen din.
Tre lodd hvis du legger igjen kommentar, legger bloggen min i bloggerullen din, og legger deg til som følger.

Har du ikke blogg selv, kan du legge igjen en kommetar sammen med en mail-adr jeg kan kontakte deg på :) Da får du 1 lodd du også!


Husk å skrive hvor mange lodd dere tar, og hvilken farge dere vil ha på halsen!!! Jepp jepp jepp!!!


Jeg trekker en vinner Søndag den 12 September!!! Gleder meg allerede!!! Hi hi..



39 kommentarer:

FRIEblonder sa...

Hei!
Den halsen var skikkelig lekker! Jeg vil gjerne være med i give awayen din! Jeg er følger og har deg på blogrollen. Så da blir det vel tre lodd? :)

Hilsen frieblonder

ps.jeg har også give away :)

Monica sa...

Hohooo, førstemann!! Jeg er med, og tar 3 lodd;)
Halsen er råstilig!

nr14 sa...

Da tar jeg 2 lodd jeg for den der var fin:) Kommentar og legger deg i min bloggroll.....får ikke til å registerer som følger..blir kasta ut med feilmelding.

Ta gjerne turen innom min give away:)

Anonym sa...

heisann :-)
kjempefin hals, - du er flink!
jeg vil så klart være med på give-awayen ;-))ett lodd på meg.
ha en fin uke,
mvh Tove
mailadr. min; dideidem@online.no

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann...
den var kjempefin..den vil jeg ha:)
2 lodd på meg.....prøver og legge meg som følger,hvis ikke går.gjø jeg det manuelt:)
Flott blogg du har..er så mange nye som er kommet at jeg henger jo ikke med:)
kos deg
eddaKlemmer

Fra huset i svingen sa...

Åååå, ja jeg vil være med :-D
For en super premie!
Jeg prøver lykken med 3 lodd!!!

Klem Karianne

Bettum Villa sa...

Ooohhh.. NYDELIG! Synes det er flott med en slik give away når vi nærmer oss høsten. Jeg er jo allerede følger og du ligger på bloggrollen min så da blir det 3 lodd på meg.
Hvis jeg er så heldig at jeg vinner så ønsker jeg meg den i grå.

*krysser fingrene*

Klem Madelén

Frk:Twil sa...

Hei heii!

JIPPI!
Jeg siklet såå etter den halsen sist.. Så hiver meg på med 2 lodd og et sterkt ønske om å vinne den lekre halsen.. Klem

Heidi`s hvite perle sa...

Jaaaa!!! jeg hadde så lyst på den du hadde forrige gang:)) Jeg tar så mange lodd jeg kan få,har fulgt deg en stund nå. Du er jo en ordentlig solstråle:)

Krysser fingre og tær!

Ha en super uke:)

Klem Heidi

Heidi`s hvite perle sa...

Jaaaaaa!! såklart jeg vil være med, siklet på den forrige du loddet ut og endelig får jeg en ny sjanse til å vinne:)

Takk for en flott blogg, jeg er fast leser fra før vettu.

Jeg synes hvit og gråfargen er fin, så samme for jeg, jeg er glad for å bli overrasket.

Ha en fin uke.

Klem Heidi

Therese sa...

Ja! Denne vil jeg være med på! Følger deg allerede, så det blir vel 3 lodd :)Kunne tenkt meg en sånn hals i grå jeg da.. :P
Klem Therese

Lille Liljehvit sa...

Hei Tove ( anonym) :)

Så gøy at du vil være med på give-away'en. Du har sikkert gjort det før, siden jeg hadde glemt å skrive at også dere uten blogg kan være med :) Supert at du minnet meg på det! :) Så er det bare å krysse fingrene :)

LiljeHvit

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg vil også være med og trekker tre lodd! Kjempefin hals og jeg tar gjerne en hvit en! :) Dersom jeg ikke er den heldige vinneren, har du oppskrift på denne flotte halsen?

KLEM

Elise`s Bergen sa...

3 lodd på meg :) Kommenterer her, har deg i bloggrullen (er litt usikker på hva det er, men i hvert fall 2 lodd og er følger =) Den var kjempe fin!

Om eg ikkje vinner den, er det mulig å få strikkeoppskriften på den? =)

tove sa...

Hei hei
Jeg prøver meg med 1 lodd på dette nydelige skjerfet
Ha en fin dag
Klem Tove

Dronning Bergfrue sa...

Åååå Så fine!!
og jammen har du lik kjøkkenvekt som meg også!

Jeg stiller med tre lodd:)

mvh Bergfrua

Janne Lillian ♥ sa...

Så gøy!! Jeg vil VELDIG gjerne være med. Den halsen var bare lekker ♥

Jeg er både følger, har deg på bloggrollen og har nå lagt igjen en kommentar ;))

Tre lodd da eller??

Ha en nydelig dag ♥

Klem fra Janne

Elise`s Bergen sa...

Da var du lagt i "bloggrullen" også, så totalt 3 lodd da =)

Kjempe flott! =) Skal prøve å huske på det eg og=)

Kathrine´s sa...

"pick me pick me" LOL

Jeg vil gjeeeeeeeerne vinne en sånn hals jeg assa!!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Den halsen så deilig ut, herlig farge også. 1 lodd på meg.

Fama sa...

Så fin hals. Du har laget mye annet fint også ser jeg. Begynner å følge bloggen din i dag.


Hilsen Fama


min mail: anihaarb@online.no

solveig sa...

hei, jeg tar 3 lodd. har følgt deg lenge ;)

Dronning Maud sa...

Dette må være beste ga ever:)
3 lodd her!:)
Grå hadde vært fin:)

Mona Christin sa...

Hei.

Kjeeeempefin. Jeg blir gjerne med i trekningen på denne lekre gaven. 3 lodd på meg.

Klem Mona C

Randi sa...

Hei! Så fin! Jeg vil gjerne være med! 3 lodd på meg!

Jannes lille sted sa...

Jeg blir selvfølgelig med, kjempefin!
2 lodd på meg:)

Klem Janne Merethe

Lady E sa...

Jeg vil også gjerne være med og tar et lodd. Den hvite halsen så helt perfekt ut, så en slik jeg ønsker meg.

Ha en super helg.

Barbro sa...

å, denne så deilig ut!
3 lodd på meg :) god helg!
klem fra Barbro

Grethes lille rom sa...

Denne var kjempe fin. Jeg vil gjerne være med i trekningen av den flotte gaven :-)
Hilsen Grethe

Pink lady sa...

Hei!

Jeg fant deg via lotta, og den halsen var bare lekker så jeg blir gjerne med.

Og siden du hadde en skjønn blogg legger jeg meg til som følger. Kommer gjerne tilbake til deg.

Klem pink lady

Guttemamma sa...

Fin, lekker og sikkert go'...jeg er med!!
klem♥

rule sa...

Så koselig å besøke deg igjen:-) Inspirerende!! Kunne gjerne ha vunnet en slik hals ja... Har ganske sår hals akkurat nå... Tusen takk for 2 lodd!! Ha ei flott helg!! Klem Ruth
(Ps. Skulle jeg være så heldig å vinne er hvit helt topp...)

Anonym sa...

For en FANTASTISK vakker hals, hadde mengder av de når jeg var liten, nå derimot... ingen! Kunne selvsagt strikke en selv, men det hadde vært veldig moro å vinne en :) Jeg slanger meg på , og håper på det beste.

Siri
sirihelenj@hotmail.com

Hasigamas mamma sa...

Besvim! Jeg ønsker meg en sånn! Nydelig!!!! Jeg tar tre lodd, takk!
Klem
Lise

Helle sa...

Så utrolig flink du er! En slik hals er nok god og varm nå som høsten har kommet. Jeg tar ett lodd og håper jeg har lykken med meg ;) Fortsatt god helg. Helle

Marthe sa...

For en fantastisk give away. Jeg tar så mange lodd som mulig, altså 3 lodd. Jeg fryser meg ihjel på jobb så denne halsen hadde gjort seg!! (i lysegrå, hihi)

Da krysser jeg fingre og tær!

Marthe

Ann-Helen sa...

Jeg blir gjerne med, så flott den var;) Nydelig teppe du hekla til venninna di, flott gave å få;)

klem

(1 lodd, lysegrå)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på Give aways din.
VELDIG fin hals og fin blogg.
Hilsen Merete

Spør KS om mailen min - hvis jeg er så heldig å vinner :P

Lille Liljehvit sa...

Hei Merete :) Ha ha :) Gøy at du ville være med!! Jeg skal snakke med KS om du vinner :) Krysser fingrene for deg :)