onsdag 25. august 2010

Klokken tikker, tiden går...


Denne lekre klokken bestilte jeg meg på Sofies Villa, da jeg også bestilt wall-sticker til kisten min :) Herlig spør du meg!!

Jeg har flere fine klokker hjemme jeg :) En av de kjøpte jeg på Wallas Verden. En nydelig klokke som et smykke. 


Og den siste klokken ( i hvert fall som er fin... ha ha) er en vegg-klokke min kjære kjøpte til meg da vi var i Kr.sand for mange år siden. Jeg falt helt pladask for den i en butikk, og han bare kjøpte den! :) Tror du jeg var glad da eller!!!!


Det er ikke noe godt bilde, men dere ser i hvert fall klokken godt :) Den er ganske stor. Sikkert 45 cm i diameter! :) 

Dette er de tre klokkene i huset som jeg er mest glad i. 

Har dere noen fine klokker? 


5 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Du er som meg!! Elsker vakre klokker;) Jeg har også mange ... Liker de "ordentlig" gamle best;) Leter alltid etter gamle skatter i antikkbutikker:)

Ha en fortsatt fin uke!

Klem klem
ANETTE:)

Linda sa...

Heisan! Fine klokker du har,ja.... Har selv et veggur som min mann har arvet etter sin mormor og morfar. Den tikker og går, slår slag hver halvtime. Ønsker meg gamle vekkerklokker, kanskje høstens loppemarkeder er tingen da?

Ragnhild / Wallas Verden sa...

klokker er kjempe kjekt. Noen søte og noen tøffe. Kommer mye klokker nå til høsten.
Må du ha en herlig torsdag.
Klem:)

Bettum Villa sa...

Klokker... en av mine (mange) store lidenskaper. Elsker dem.. jeg har ønsket meg den klokka fra wallas selv lenge nå (men den er vel ikke der lenger?). Og jeg er på utkikk etter en stor klokke nå som jeg kan ha ved min nye skrivemaskin. Så takk for inspirasjonen.

Klem Madelén

Tyra sa...

Heia! Flotte klokker du har fått deg!!

Joda, vi designer våre egne wallstickers, og blir alltid glade for nnspill til fine ord/uttrykk. Men kan selvsagt ikke produsere bare en stk, så det må jo være "salgbart", ellers ville den jo blitt aaaaltfor dyr!:0))

Ha en strålende helg...

Hilsen Cathrine, Lunehjem.no