mandag 16. august 2010

Gammelt fotoapparat...




For et par år siden fant jeg dette nydelige, gamle polaroid kameraet. Eller.... jeg vet faktisk ikke om det er et polaroid kamera.,eller om det bare ser sånn ut :)



Jeg elsker når jeg kommer over sånne fine ting på loppis!! Jeg betalte rundt 150 kr tror jeg.... vet ikke om det er for mye, eller om det var en bra pris? Er det noen av dere der ute som har et sånn kamera, eller noe som ligner? :)


Her står den på komoden min på soverommet sammen med steinene mine. Hver gang jeg har vært på ferie sammen med min kjære, så har jeg samlet steiner på stranda. Hadde 'litt' tung koffert på vei hjem igjen, men det var det verdt. Og her har jeg puttet de på en kjempefin flaske jeg fikk tak i på Mols i Sandvika. Jeg elsker den butikken!! :)


Ha en stråålende god dag!!



11 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tøft kamera☺ Tar seg flott ut som pynt☺

Klem M♥

Har en drøm... sa...

Lenge siden jeg har vært her og "besøkt" deg nå:)
Kult kamera!
Og for en herlig sommerferie dere har hatt, på båttur... Sikkert kjempekos:)
Min lommebok er også helt tom etter ferien, men vi har kost oss masse og da er det liksom greit:)

God natt!

Klem Line

PS: Laundry kisten din ble kjempefiiiin:)

Frk:Twil sa...

SÅÅå kult kamera! Skikkelig tøft..
Liker at du har plukket stener fra reiser, bler en spesiell og betydningsfull pynt. Herlig*

Kisten ble lekker! Flink*

Bettum Villa sa...

Heisann!
Meg og kjæresten kjøpte et slikt kamera for ikke så veldig lege siden, betalte 150 kr for det vi også (i en antikk butikk). Og han sa at prisen på kameraet var den som var nærmest verdien fordi det vistnok var VELDIG mange slike kameraer i omløp (sa han vel og merke).

Men må bare si at jeg elsker det kameraet og ville gjerne hatt flere. De er jo så fine å pynte med. :D

Klem Madelén

Bettum Villa sa...

Heisann igjen.. Takk for kommentaren :D.
Hvis du gir meg mailen din eller sender meg en mail så kan jeg sikkert forklare så godt jeg kan.. Ellers så tror jeg Lotta hadde en link til et bilderedigeringsprogram på høstutfordringen. Kan godt hende det programmet fungerer like bra/bedre enn mitt...

Du må også bli med vettu!! :D

Klem Madelén

Lotta sa...

Olala så lekkert kamera:)En skatt!

Ja har send deg melding her..fikk du den ikke? Nr ditt er borte på min mobil se..Mista masse nr... :(

Neste uke er det skolestart..og jeg hakke pipling(morsomt ord) på hvordan uka ser ut. Men tror jeg har fri fredag? 27...
ellers vet jeg alt på mandag;)Lenge siden nå.. 5 mnd..

Klem til søte du:)

Ps. Polyvore er litt knotete, men hvis du laster ned picasa 3..Kan du finne klær og ting og tang på nettet og lage collage der;)
Hur enkelt som helst..

Klem igjen..hihi

Heims lille verdenshjørne sa...

Så gøy du likte ovnen:D

Angående helkeboka så betalte jeg 126, men tror det var gratis frakt når jeg bestilte. Men koster vel ikke mer enn rundt 20 i frakt. Kjøpte den fra capris.no, her er en link til boka: http://www.capris.no/product.aspx?isbn=1570764239 , kjempe fornøyd med den, mange herlige oppskrifter!

Nydelig loppefunn:D

Du må ha en kjempefin onsdags kveld:D

Silje

Fru Andersen sa...

Så flott et kamera! Synes det gjorde seg som blikkfang/pynt.

Og bli-ny prosjektet under her ble skikkelig flott! FLINKIS!

Onsdagsklemmer;-)

Miriam Lilliana sa...

Så morro:) Jeg synes gamle fotoapparat har så fin stil. Det passer nok ikke helt inn her hos oss, men når jeg ser innredning der det passer perfekt, kribler det helt i magen! En egen forkjærlighet for foto vet du:)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Det er så kjekt å finne slike godsaker på loppis :) Vart eit flott stillben :)

Håper du nyter deilige seinsommarsdagar :) her er det så varmt og deilig at eit bad i sjøen frister meir enn is :) hehe

Godklem til deg :)

Har en drøm... sa...

Hei igjen Lille Lilje:)
Oppskriften på blåbærsmoothie er veldig enkel:)

En liten vanilje youghurt, 1/2 banan og litt frosne blåbær:)

En annen vri, som ungene her syns er mye bedre er akkurat samme oppskrift, men bytt ut blåbærne med frosne jordbær:)

Uummm, kjempegodt!

Ha en herlig kveld!

Klem Line