torsdag 12. august 2010

Før og etter....

Husker dere denne?


Denne reddet jeg fra en søppel-kontainer utenfor leiligheten vår. Det så sikkert ikke så bra ut der jeg krabbet rundt i søpplekontaineren, men jeg kunne ikke la den gå.

Og slik ble den:



Jeg er kjempefornøyd!!!

Det tok litt tid før jeg fikk den helt ferdig, fordi det tok meg litt tid å få tak i en sånn 'stickers' hvor det stod Laundry. Jeg letet og letet, men jeg fant den ikke noe sted. Jeg fikk mange gode tips på hvor jeg kunne bestille en, og til slutt endte jeg på Sofies Villa nettbutikk. De måtte spesialbestille den for meg, og det tok også tid :) Men til slutt fikk jeg det, og fikk satt på lokket!


Jeg ville ha teksten i grå, for det er litt mindre 'hardt' enn i svart. Er dere ikke enig? Hvis det er noen som lurer, så har de bestilt flere av akkurat denne wall-stickersen som kan bestilles på Sofies Villa nettbutikk.


Nå står den nye skittentøyskurven på soverommet bak sengen :)


Det har hele tiden vært meningen å spray-lakkere de stygge persiennen, men jeg vet ikke om det blir noe bra resultat. Er det noen av dere som har gjort dette? Og ble det fint? :)

Og jeg lengter etter å bytte ut komodene også! Hm..... baby-steps... :)



Ha en strååålende god dag!!


7 kommentarer:

Heims lille verdenshjørne sa...

ÅÅÅ! Den ble jo nydelig:D Du er vel god:D

tinemor sa...

Så fin den ble!!!!
Klem

Siljes Hobbyrom sa...

Den ble kjempefin! ;) Morro og redde slike ting fra søpla! Kjenner til baby-steps´a... Men blir så bra til slutt :)

God helg!

Lotta sa...

Ah den ble SUPERFIN!!!!!! Lekkert soverom du har:)

Til uka har jeg tid, men uka etter er det skolestart... Du må sende meg en meld så jeg får nr ditt igjen.Tlf min har vært på rep og har mistet nr. Håper vi får til å treffes snart altså:)Kos:)

Klemmer

Fruen sa...

Så fin kisten blei! For øvrig syns jeg det var bare fint med de kommodene, men merker jo med meg sjøl at jeg fort kan bli litt lei ting;)

Tyra sa...

Hei!
Takk for hyggelig hilsen på bloggen!
Nei, jeg har nok ikke vist den nye lampen ennå, men jeg skal legge ut noen bilder bare jeg får somlet meg til å ta...Har flyttet rundt på den noen ganger nå..Sånn er det, man har en formening om hvordan det skal være, men så får man andre ideer, og så klarer man kanskje ikke helt å bestemme seg;0))

Flott den kisten ble...He he godt du har funnet wallstickersen, da, ellers hadde vi hatt på lunehjem.no:0))

Ha en skjønn dag.
Hilsen Cathrine

små og store drømmer sa...

så fin den ble :) Minner litt om kisten vi har som sofabord i stuen :)
Klemklem