søndag 22. august 2010

Denne høstens IT ITEMS...

Jeg melder meg på utfordringen til Lotta med bloggen Lottas Himmelrom.

Jeg tror noen av dere kommer til å bli overrasket over de tingene jeg har valgt meg :) De er nemlig hverken romantiske eller duse i fargene.

Jeg har så mange tunikaer nå, at jeg er blitt helt frelst av den nye litt tøffere stilen, med army, uniform, militær og knalle farger!

Bare ser her!!



Her er det godsaker fra Mulberry, Day Birger et Mikkelsen, Buddha to Buddha, Converse, Anya Hindmarch, Emanuelle Khanh, Kirkwood, Red Valentino med fler :) De fleste av disse items er vel litt i dyreste laget for min lommebok. Men det er lov å drømme :)

Jeg liker den litt casual-stilen med oversize blazer, skjorte med volanger sammen med kule converse. Hm.....

Tror  jeg aner en liten endring i stilen min nå mot høsten. Har lenge blitt mer dratt mot den industrielle stilen i interiør, kombinert med retro loppefunn. Det er en tøffere stil, både på kontraster og farger, og dette speiler seg litt i klesstilen min også nå :) Jeg tror dette blir en bra høst!!

Og herved er jeg med på utfordringen Lotta ;o)

Hva tror dere? Er det noen der ute i Shabby-chic-land som liker noe av det dere ser over? Eller har jeg blitt for tøff? :)

Ingen kommentarer: