mandag 28. juni 2010

Utfordring: vatt-tepper...

Det er når jeg ser hvor mange fine vatt-tepper alle dere erfarne bloggere har, så skjønner jeg at jeg enda er en interiør-grønnskolling :) Det tar litt tid å samle opp alle de nydelige teppene, og nå går det en utfordring rundt i blogge-verden: vis frem vatt-teppene dine!! :)

Er det da lov å vise det frem hvis jeg bare har ett.........? Fnis :) Men det er til gjengjeld utrolig fint!!!


Den ene siden har remser i forskjellige stoffer: hvitt med blomster, lyseblå og rosemønstrete. Den andre siden er bare hvit med små blomster...


Her er det nyvasket, og henger til tørk ute på terassen :) Det duffter deilig Durance- Lavendel....


Nå skal det sies, at det er ikke fordi jeg ikke har funnet flere fine vatt-tepper at jeg ikke har mer enn ett!! Det er mest fordi jeg alltid har en tendens til å finne de fine ( les: dyre) teppene fra Gant og Lexington osv... ha ha... og lommeboka mi er ikke helt happy med det :) Pluss at jeg prøver å være flink, og ikke kjøpe noe vi ikke 'trenger'..... Selvfølgelig TRENGER jeg ett vatt-teppe til!!!! Ha ha... men min kjære samboer er ikke helt enig...fnis :)


Dette teppet derimot..... det fant jeg på Coop OBS i Kr.sand for flere år siden.... til 149 kr!!!! Jepp!! Dere hørte riktig :) 149 kr!! Det er billig det :)

Men hvem vet..... kanskje jeg unner meg et 'billig' Lexington vatt-teppe i sommer :) Det er i hvert fall 'billig' hvis noen noen gang spør min samboer hva det koster.... ;o)  han får nemlig ikke se på prislappen...fnis... :)

Klemmer fra

 

12 kommentarer:

Siljes Hobbyrom sa...

Åh, for et herlig vatt-teppe! Har hørt at det er billige vatttepper i kr.sand i år også på OBS:) Men jeg har desverre ikke komt så lang, og har faktisk ingen, hehe.. :)

Av og til er det lov med en hvit løgn ;)

Klem fra Silje

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Herleg innlegg:)
Nydeleg det teppet der!

Eg har kjøpt mine på Kid..Har 4 stk..På sengane til prinsessene,sofaen i prinsessestova(kjellarstova) og eit som er stadig rundt om kring;)
Hehe:)Eg viser også sjeldan prislapp til husbonden;)

Ønskar deg ein kjekk tysdag:)
Klem frå Astrid♥

Frk:Twil sa...

da er jeg også grønnskolling.. Har vel 2... hhihi!
Flere skal det bli! Sikkert et SuperBILLIG Lexington her med tid og stunder også! haha*
Klemmer

Janne Lillian ♥ sa...

skikkelig lekkert teppe :) Det er ikke alltid prisen definerer hvor fint det er ;o)

Jeg har også kun ett, men blir nok flere i sommer.. skal til Danmark og bilka/AZ og der er det alltid mye lekkert til en BILLIG penge!!

Ha en skjønn dag ♥
Klem

Har en drøm... sa...

Nydelig var det:)
Og du HAR i allefall et vatteppe du, jeg har INGEN jeg, skrekk og gru...
Men, jeg ønsker meg et eller fem da:) Og jeg skal prøve og få kjøpt meg et i sommer! Jeg har sett på flere på både KID, Princess og OBS, som ikke kostet "noe", men har av en eller annen merkelig grunn bare gått uten og kjøpe?? Hmmm, det må jeg slutte med:)

Flotte bilder av spisestuen din under her og, så flott du har det, må ikke være redd for at det ikke er bra nok, du har din stil, andre har sin, så lenge man er fornøyd selv, så er det fint syns jeg:))

Ha en strålende Tirsdag!

Klem Line

Rosemary and Thyme sa...

Nydelig teppe. Du gjorde virkelig et varp der!
Jeg har 2 gamle tepper, så vi får se om de kanskje kan vises fram,hehe!
Ha en fin dag
Klem Tove

Ida Susanne sa...

Du skriver på en slik måte som får meg til å dra på smilebåndet..Det er BRA :)
*knis*

..Nydelig vatt-teppe vennen
Romantisk og herlig sommerlig :)

Det å eie vatt-tepper er liksom det store her i blogg-land.. hahaha..
Vi ække rare vi eller?

Det er alltid det føste jeg prøver å få øye på når jeg er på loppis/brukten..
Men ikke ofte jeg har lykken med meg desverre..
Letingen har resultert i 3 retro tepper
Så..Får vel være happy..

Kos deg masse vennen :)

små og store drømmer sa...

Så fint teppe.
Tror jeg skal hive meg på denne utfordringen selv.

Titter innom for å sette et kryss i taket.
Premien som du vant for (flaut lenge siden) er nå postet med beskjed om å stoppe innom i din postkasse.

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Siljes Hobbyrom sa...

Hei igjen ;))

Nei det er ikke første gangen.. Tror jeg kommenterete på det innlegget med kaffekverna som du har hengt på veggen eller noen slikt som du har lånt av din mor, og på noen gamle kofferter + når jeg ble følger, og sikkert flere.. Hehe ;) Men tror det er første gangen du er innom hos meg? Eller? ;)) Huff håper ikke jeg blander med noen andre nå. Skal bla meg nedover bloggen din etterpå for å se at det stemmer ;))

Liker bloggen din veldig godt hvertfall, og er stadig innom.. Skal fra nå av bli enda flinkere til å legger igjen et spor da ;)) Hehe, er jo så koselig med kommentarer fra de besøkende!

Nattaklem :o)

fryd&forandring sa...

Så nydelig det er!! Sommerlig og fint, godt lukter det nok også nå! Jeg har ikke fått med meg denne ufordringen, men den skal jeg jammen hive meg på! Jeg har 3 vattepper, det første ble kjøpt for 5 år siden for en hundrings i Danmark! De trenger ikke være dyre for å være fine! Ha en fin kveld!!

Miriam Lilliana sa...

Oi, fra Coop Obs? Også så fint:) Vi har ingen vatt-tepper enda. Jeg er så fornlyd med mitt gamle, heklede sengeteppe. Men jeg har snust litt på noen fra Green Gate o.l. Vi får se, kanskje det kommer noen etter hvert :)
Ta gjerne turen inn til meg og delta på min giveaway! ☺

Hjemmekjær sa...

For et kupp av et teppe!!
Men kjenner til det du skriver, det er så typisk å falle for ting med de "tunge" prislappene på.....Å så finnes det jo bare så utrolig mye fint der ute i butikkene.... Godt jeg ikke bor så nærme slike "godteributikker", da hadde jeg gått rundt med konstant hjertebank tror jeg....

Når det gjelder de vi bor sammen med, så har da de sine hobbyer, - å vi har våres;D Kanskje vår er litt dyrere enn de sine, men men, nå er det en gang sånn *smiler*...

Ha en fin fin uke

Hilsen enda ei med bare 1 vatteppe:)