søndag 13. juni 2010

Scrap-book.....






I kveld har jeg faktisk noen timer til overs til å bare kose meg i sofaen :) DET er ikke ofte!! Hi hi... j

Og en av tingene jeg koser meg med, er at jeg har samlet hele bunken min med interiørblader på stuebordet, og valgt meg ut de bladene jeg ønsker å beholde. Jeg har nemlig ikke plass til å ta vare på alle bladene mine, men jeg vil ikke kaste de heller, for det er så mange gode tips og nyttige nettadr osv i de. Så jeg river ut alle disse nyttige tipsene, og limer de inn i scrap-boka mi :) Nemlig den som dere på bildet her :) Jeg har trukket den i turkist stoff, og limt på et linstykke med fransk skrift på. Den har også blonde på, som gjør at jeg kan knytte den sammen :)


Her har jeg tekoppen med honning i, og Stelton-kanna min som jeg kjøpte i Moss sammen men en av mine beste venninner :)

Så nå sitter jeg å river ut tips og inspirasjon... og legger de i fine bunker etter hvilke fargere som er på de, så jeg kan lime de inn fint i boka mi....



Og når jeg er ferdig med det, skal jeg hekle videre på teppet til min gode venninne R, som har termin i slutten av Juni, som begynner å nærme seg ganske så fort!! Så jeg får skyndte meg ;) Bilder kommer etter at det er ferdig, så ikke hun kan titte på bildene her på bloggen min ;) Det skal være en overraskelse:)

Kose dere mine kjære!!!!


1 kommentar:

Har en drøm... sa...

Å, så lurt! Har tenkt på det mange ganger at jeg skulle gjort noe med de bladene, ser jo så mye fint, men glemmer hvor jeg har sett det hen...
En scrap-book rett og slett, det er tingen:)
Da er det bare og sette seg ned en kveld og begynne og bla i bladene igjen da...

Nydelige skåler du sparer på frøken, de er herlige og veldig fine i den fargen du har valgt!

Ha en herlig dag!

Klem Line